Obserwatorzy

Translate

niedziela, 3 grudnia 2017

Kartka z Mikołajem...

Witam Was!
Zabieliło się ładnie dookoła, co sprawia, że magia świąt przybliża się z każdym dniem, dlatego i ja przedświąteczne kartkowanie uważam za otwarte! Oto pierwsza z nich, kartka z Mikołajem..
 
 



Mój Mikołaj 3D, przywędrował do mnie od Basi F., 
której bardzo dziękuję:)  Kartkę posyłam na wyzwanie Gościnnej Projektantki Małgosi w KTM:Wyzwanie Goscinnej Projektanki - Przyjedz do nas św. Mikołaju
 A Wam dziękuję za uwagę i wszystkie ciepłe słowa! Zapraszam wkrótce:)
 

8 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka Basiu, wszystko pięknie wkomponowane! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna, radosna karteczka! Piękna grafika i rewelacyjny Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiałam karteczkę Basiu już na fb wyszła super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie skomponowana karta, Basiu. Wykorzystany obrazek słodki. Ja mam zawsze kłopot z tym, jak wkomponować do karty takie obrazki. Ty radzisz sobie z tym wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się żeby do mnie przywędrował Mikołaj z takim workiem prezentów! Prześliczna karteczka Basiu, dziękuję za udział w moim wyzwaniu w KTM. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietn karteczka, dziekujemy za udzial w zabawie KTM

    OdpowiedzUsuń