Obserwatorzy

Translate

czwartek, 7 grudnia 2017

Dziękuję...

Witam Was !
W dzisiejszym poście chciałabym podziękować bardzo serdecznie za wszystkie życzenia i ciepłe słowa, które przez dwa dni płynęły do mnie drogą mailową, sms-ową, na FB oraz drogą pocztową.A otrzymałam od dwóch blogowych koleżanek takie  niespodzianki, które chciałam Wam pokazać...
Pierwsza przybyła do mnie od Basi F. z bloga Decu Czary..


taka piękna świąteczna świeca, w których robieniu Basia jest mistrzynią i mój osobisty bombkowy Anioł Stróż...oraz wiele przydasi...
 pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć, a chciałam uchwycić ten pięknie mieniący się śnieg...Basiu, bardzo, bardzo dziękuję:) 

Druga niespodzianka przybyła od Zosi K. z bloga Zofiko zaprasza...z kolei Zosia jest mistrzynią w robieniu kartek, podziwiam je nieustannie...


otrzymałam taki imieninowo-świąteczny zestaw pełen cukierasków wszelakiego rodzaju! oraz te dwie zachwycające kartki. Zosiu z całego serca dziękuję:)
 Żegnam się z Wami, życząc udanego popołudnia:)

12 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty Basiu :) Spóźnione Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, przepiękne prezenty.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności dostałas Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty otrzymałaś Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałości! wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prezenty dostałaś :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu,cieszę się,że świeca się podoba,a aniołek niech Cię pilnuje :)
    Piękne prezenty niespodzianki dostałaś od Zosi :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prezenty dostałaś :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze prezenty, Basiu :-)

    OdpowiedzUsuń