Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 4 lutego 2019

Kartka z Agateriową babeczką...

Witam wszystkich tu zaglądających wieczorową porą, 
oto kartka urodzinowa z małą słodką Agateriową babeczką z serduszkiem i różyczkami, wyciętymi z arkusza do wycinania...



 Prosto i płasko. Ostatnio mam "fazę'' na takie kartki:)Różne papiery, napis Craft o'clock, cekiny.
 Kartkę zgłaszam do zabawy tu: Wyzwanie #41

oraz tutaj: Wyzwanie # 29 - Kochać każdy może - praca z sercem
 Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze! Zapraszam wkrótce, Barbara:)


64 komentarze:

  1. Śliczna karteczka z apetyczną babeczką :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna i apetyczna kartka Basiu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna i pięknie wykonana, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodko u Ciebie Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basieńko, kartka piękna. Świetnie połączyłaś wszystkie elementy ze sobą. Płaskie kwiatuszki mają tę zaletę, że wraz z kartką płasko zmieszczą się do koperty. Podpowiedz mi, z jakiej kolekcji wycinałaś te kwiatki? Pozdrawiam ciepło. U nas tak pochmurno i smutno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu, te różyczki również z agateriowego arkusza do wycinania. Razem z babeczka byly na jednym arkuszu😊

      Usuń
  6. Bardzo smakowita babeczka, Basiu!
    Piękna jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu kartka jest śliczna :).

    Bardzo lubię motywy babeczkowe :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo słodka, ciepła i serdeczna karteczka:) Bardzo dziękuję za udział w zabawie na blogu "Od A do Zet"😆

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna smakowita karteczka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Basieńko, wspaniała, pozytywna i bardzo bardzo apetyczna kartka.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  11. super kolorki, lubię te odcienie, fajna kompozycja1 Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Woow świetna praca. Piękny talent.

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza karteczka 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu pięknie i smakowicie, aż chciałoby się posmakować takiej babeczki:). Trzymam kciuki i życzę powodzenia w wyzwaniach:).

    OdpowiedzUsuń
  15. Motyw babeczki na kartkach też wykorzystywałam bo bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu, a ja w technicznej sprawie. Blogger właśnie mnie poinformował, że od 4 lutego nasze profile Google+ zostaną przeniesione do Bloggera a tym samym nastąpią pewne zmiany, np ZNIKNA WSZYSTKIE KOMENTARZE, KTÓRE KTOŚ NAM WPISAŁ BĘDĄC ZALOGOWANYM W GOOGLE+. I zniknęły! nie mam żadnych komentarzy, a Ty masz, jakim cudem? tez jesteś w Google+. Straciłam kilkaset komentarzy, które były pod moimi postami odkąd przeniosłam się do Google+ kilka lat temu :( katastrofa, były mi bliskie. Wyobraź sobie, że tracisz wszystkie komentarze które otrzymaujesz teraz? Widzę pod tym twoim postem komentarze z dziś, tj 6 lutego. Ja nie mam żadnych do tyłu, co robic? w administracji nie odpisują, tylko oznajmili tą zmiane i tyle, a jest kilkaset komentarzy oburzenia na ten temat blogerów, którzy tez utracili swoje komentarze pod postami sprzed kilku lat.

    A wy dziewczyny? straciłyście komentarze mając swój profil w Google+ ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także dostałam taką informację,tylko że ja na komputerze nie jestem dobra i czekam a zmi ktoś to ogarnie.

      Usuń
    2. Marzenko, ja też dostałam taką informację, czekam na córkę aż mi to wyjaśni:) pisali że będą to stopniowo usuwać, więc moje może jeszcze są dlatego.

      Usuń
  17. Basiu, smakowita babeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka jest przesliczna i słodka jestem pod wrażeniem .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Pisałam na FB na różnych grupach scrapowych z pytaniem, komu usunięto komentarze, to nikt nie odpisuje :( Nie wiem dlaczego? dziewczyny tak rzadko wchodzą na swoje blogi? nie sprawdzają komentarzy? dlaczego nikt mi nie odpisał? tu też zadałam to pytanie i tylko 2 osoby odpisały coś w tej sprawie. Pod moim komentarzem jest kilka wpisów i nikt nie reaguje. Przykre :(
    ps.Basiu, jest kilka milionów, jak nie więcej, użytkowników, którzy przenieśli się z Bloggera do Google+. Nie wszystkim jeszcze usunięto komentarze, bo jest tego za dużo. Też czytałam, że będą je usuwać na bieżąco. Ty masz masa wiernych fanów, po kilkadziesiąt komentarzy pod jednym postem (jak Ty to robisz?? haha), szkoda byłoby to wszystko stracić.
    Basiu, proszę spróbuj mi wpisać jakiś komentarz choćby pod ostatnim postem. Zobaczymy czy się pokaże, skoro Twoja córka nie przeniosła Ci jeszcze w ustawieniach Google+ na Blogger. Pytałam o to samo koleżankę (Domcia), ale ona ma blog na innej platformie, jej komentarz mi się pokazał. Jedyny na moim blogu na przestrzeni lat 2019-2015 :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Apetyczna babeczka :) też lubię formę "prosto i płasko" ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. "Płasko" wcale nie oznacza "nudno". Śliczna walentynka. Śliczna kartka. Dziękuje za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje pomysły na kartki zawsze mnie zachwycają

    OdpowiedzUsuń
  24. Basiu, piękna i słodka ta Twoja karteczka - śliczne papierki dobrałaś do wykonania tej kompozycji :-) Pozdrawiam niedzielnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę śliczna pełna blasku i ciepła karteczka Basiu. Pozdrawiam cieplutko. Wróciłam do blogowania po długiej przerwie. Nie wytrzymałam bez moich krzyżyków.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kartka bardzo apetyczna! Wspaniała kompozycja!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna karteczka. Super kompozycja. Dzięki za udział w naszym wyzwaniu. Pozdrawiam w imieniu DT Sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Smakowicie :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam kłopot z "płaskimi" kartkami. Tobie wyszło pięknie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika Conca

    OdpowiedzUsuń
  31. cudna karteczka i jaka smakowita ;) Dziekuje za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi-DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  32. Super praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepik Gosi. Pozdrawiam DagiScrap

    OdpowiedzUsuń
  33. Julia Nowakowska23 lutego 2019 19:40

    Można się zakochać w tej babeczce! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepik Gosi. Pozdrawiam, DT Julia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Płaskie kartki mają swój urok i mieszczą się w kopercie :) Świetnie wyszła :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi- DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  35. Słodka karteczka, aż ślinka leci 🙂 Brawo 🙂

    OdpowiedzUsuń
  36. Basiu piękna ta kartka:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mi się podobają te różyczki:)
    I ten papier z napisami bardzo dobrze się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak kolorowo, słodko, przyjemnie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna praca! Pięknie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uroczo się to prezentuje nic tylko zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna karteczka- śliczna kompozycja i kolory, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Prześliczna jest ta kartka urodzinowa :D Aż sama bym chciała taką dostać :D

    OdpowiedzUsuń