Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 14 października 2019

Jesienne życzenia...

Witam wszystkich,
piękna jesienna aura sprawia, że człowiek radośniej zaczyna i kończy dzień. Ja dzisiaj przychodzę do Was z takimi jesiennymi życzeniami dla pewnej fajnej osóbki...




 Kartka powstała z rożnych kolekcji papierów Magicznej Kartki. Rozprawiam się w końcu ze starszymi kolekcjami - Nostalgia i W stronę Tęczy; listki wycięłam z arkusza Pod moim Niebem. Jest obecnie tyle nowych i pięknych kolekcji, że muszę robić im miejsce:)  Kartkę zgłaszam do zabawy tu:
Wyzwanie #37 - Jesienne kolory

Ponieważ kartkę zrobiłam w całości z papierów Magicznej Kartki, zgłaszam ją także tutaj:Fan Magicznej Kartki

Nawiązując do tematu jesieni, to moje wczorajsze fotki ze spaceru...




A Wam dziękuję za tyle ciepłych słów i odwiedziny! Do zobaczenia, Barbara:)

43 komentarze:

  1. Basiu, kocham jesień więc Twoja kartka baaaaaaardzo mi się podoba :) Pięknie oddałaś charakter tej złotej pory roku :) Śliczne widoki miałaś podczas spaceru :) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, podziwiam Twoją kartkę i piękne jesienne fotki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu,Twoja jesienna karteczka jest przecudna !!! Jest tu eksplozja kolorów,bardzo pasujących do siebie,co sprawia,że jest taka radosna !!! Taka powinna być cała jesień:)
    Serdecznie pozdrawiam ☀️🍁🍂😊
    Ps.Fotki równie urokliwe 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za tyle ciepłych słów i również pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Kartka prześliczna! a z pogody trzeba korzystać ile sie da, jest pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka przepiękna, pełna pięknej słonecznej i złotej jesieni.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękna jesienna karteczka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna słoneczna praca :) ładnie jesienią na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie jesienne soczyste kolorki, pięknie je ze sobą skomponowałaś :) :)
    ps. w Klubie Twórczych Mam były wyniki mojego wyzwania, chciałabym wyróżnić Twoją pracę... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka taka wesoła i kolorowa:). Dziękuję za dołączenie do mojej zabawy jest mi bardzo miło:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu kartka jest cudna. Bardzo mi się podoba :).

    Chyba każdy z nas lubi jesienne spacery w promieniach słoneczka otoczony różnymi kolorami :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna karteczka! Bardzo mi się podoba:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są te kolory jesieni nie tylko na Twojej kartce :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka, cudowne kolory i śliczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jesienna karteczka. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne kolory na Twojej kartce, widać, że jesień działa na Ciebie bardzo inspirująco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdziwie jesienna kartka pełna jesiennych detali piękna ☺️

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak jak piękna jest nasza jesień tak i ciepła i w pięknych kolorach jest Twoja karteczka :) Zdjęcia jesieni wspaniałe, piękna pogoda zachęca jeszcze do spacerów, więc trzeba to wykorzystać maksymalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna jesień!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT uDżastii.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za udział w jesiennym wyzwaniu Sklepik Gosi .

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna ta Twoja jesień :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna kartka. Dziękuję za wspólną zabawę z papierami Magiczna Kartka

    OdpowiedzUsuń