Obserwatorzy

Translate

wtorek, 1 października 2019

Pudełko decu z motylem...

Witam wszystkich,
jakiś czas temu zrobiłam takie oto pudełko decu z motylem. Wykorzystałam też wyciski z foremek, gdyż chciałam spróbować czegoś innego w ozdabianiu. Motyl to papier ryżowy ze Stamperii, do tego trochę spękań i jak Wam się podoba efekt końcowy?





Wykorzystałam jeszcze pastę woskową złotą, perełki w płynie, farby akrylowe, lakier Pentartu i trochę pasmanterii. Pudełko na prezent pieniężny lub inny słodki upominek, zgłaszam do zabawy w TDZ: Wyzwanie #42 - Motyl
A Wam dziękuję za Wasze słowa i odwiedziny! Zapraszam, Barbara.


31 komentarzy:

  1. Pięknie Basiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna skrzyneczka! Cudne są te kolorowe stamperiowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, a papiery Stamperii ogolnie piękne są:)

      Usuń
  3. Przepiękna skrzyneczka, będzie pięknym upominkiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne pudełko, Basiu. Mimo, że nie przepadam za różowym, muszę przyznać że ucieszyłby mnie taki podarunek. Efekt końcowy jest super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się podoba :D Piękny motyw i ozdoby, śliczne pudełko :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pudełko, kobiece. Piękne motywy, tak baśniowo, zdecydowanie baśniowy klimat. Bardzo mi się podoba! <3
    Tulę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, pudełeczko mnie zauroczyło.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna skrzyneczka. Na wyjątkowe skarby:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne pudełeczko!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu patrzę i zachwycam się!!! CUDNA! Piękne są te delikatne spękania :) Buziaki Kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne pudełko. Słodko wyszło w takim różowym kolorze. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne pudełko! Ja używam wycisków z foremek do kartek, są bardzo dekoracyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe pudełeczko. Pozdrawiam Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie ozdobione pudełeczko, śliczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna skrzyneczka, taka trochę w stylu retro :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne pudełko Basiu, super, dziękuję za zabawę z TDZ , pozdrawiam serdecznie Magda DT

    OdpowiedzUsuń