Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 28 października 2019

Ślubne klimaty...

Witam, 
dzisiaj będzie jeszcze w temacie ślubnym, a to za sprawą dwóch kartek jakie miałam przyjemność przygotować. Kartki płaskie, do kopert, taki wymóg osób zamawiających.
Pierwszą kartkę wykonałam w całości z papierów Craft&You, a druga to połączenie Laserowe Love i Mintay. Tekturki : Laserowe Love- serca i Crafty Moly - ramka, papierowe róże - Fabrika Dekoru.






 Dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny i komentarze! Zapraszam wkrótce, Barbara:)

18 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają :) lubię kartki "na płasko" do koperty - przede wszystkim dlatego, że łatwo je przechowywać ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieńko, podziwiam te przepiękne kartki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne karteczki:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki. Cudnie wykorzystałaś motywy z papierków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basieńko, jak zawsze cudne karteczki :)) Bardzo podoba mi się ten format :) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne romantyczne karteczki.Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, bardzo subtelne kartki. Takie delikatne i ach! Uściski!😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe karteczki, bardzo eleganckie i w cudnych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I na płasko również może być pięknie 🙂
    Cudowne karteczki!!!
    Ściskam 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo stylowe i eleganckie karteczki - świetne te ślubne elementy.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne obie,piękne i eleganckie, ale ta druga mnie zatrzymała na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękne karteczki,mają w sobie to COŚ !!!
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaskie wcale nie znaczy że będą gorsze . Twoje są przepiękne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne karteczki, piękna kompozycja i kolory, brokat ślicznie ozdabia kwiaty i suknię.

    OdpowiedzUsuń