Obserwatorzy

Translate

piątek, 19 stycznia 2018

Zimowy obrazek...

Dzień dobry!
Skoro mamy zimę i śnieg, to i ja postanowiłam zrobić taki zaśnieżony i skrzący mrozem, zimowy obrazek. A zmotywowała mnie Renatka z bloga To co lubię.. i zabawa, którą zaproponowała.





 Obrazek zrobiłam na bazie 15 cm sklejkowej bombki zakupionej w Zielonych Kotach, do tego widoczek z serwetki, przyklejony werniksem Pentartu, tekturkowe gwiazdki Crafty Moly, brokat, drobne gwiazdeczki zrobiłam przy pomocy gessa i szablonu Memory Box, całość delikatnie pociągnęłam pastą woskową złotą Pentartu i bezbarwną pastą woskową tegoż samego producenta. I jak Wam się podoba moja interpretacja tematu:    ZIMA
 Banerek zabawy...
 Witam w Moim Świecie dwie przesympatyczne dziewczyny! Mamelkowo i Bogusię Matusiak, cieszę się, że chcecie zostać ze mną na dłużej:) A ja dziękuję za uwagę i do zobaczenia wkrótce :)

49 komentarzy:

  1. Piękny zimowy obrazek:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny śnieżny widoczek :) mniej więcej taki mam za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny widoczek zimowy :D Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny zimowy widok- jak nie lubię zimy to taka mi bardzo odpowiada;)
    Basiu bardzo sie cieszę ze dołączyłaś do naszej zabawy :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny widoczek i jeszcze w tych promieniach słońca wygląda tak cudnie, że aż się chce zimy :-) Piękny. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, widoczek jest zachwycający.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. :) dziękuję za miłe powitanie:)
    Obrazek bardzo klimatyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie poradziłaś sobie z tematem zabawy. Obrazek świetny:-). Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny zimowy obrazek. Pięknie prezentuje się w bombce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zima w pełnej krasie ... podoba mi się Twój obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Barbarko, piękny, prawdziwie zimowy widoczek. Pozdrawiam. U mnie pracowita sobota ale nie kartkuję ani nie xxxx.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny widok! Wygląda przepięknie, jak namalowany :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super obrazeczek :) Świetną serwetkę wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna zimowa ozdoba. Ktoś bardzo się ucieszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny obrazek! Zatrzyma śnieżne wspomnienia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny zimowy obrazek...pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny zimowy pejzażyk ,lubię takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny, prawdziwie zimowy obrazek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba Twoja interpretacja tematu :) :) Ośnieżone dachy domków wyszły perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń