Obserwatorzy

Translate

sobota, 7 kwietnia 2018

Urodzinowa dla dziewczynki...

Witajcie!
W piękne słoneczne popołudnie przychodzę z kartką  urodzinową dla dziewczynki, do której zrobienia wykorzystałam arkusz dodatków ScrapBerry's...


Prosta, płaska idealna dla małej elegantki :)
A teraz kilka fotek mojej wiosny ...uwielbiam wszystkie ,,cebulowce"...a w kolejce na rozkwitnięcie czekają żonkile, tulipany, hiacynty i inne, których nazwy nie pomnę...






Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam wkrótce, Barbara :)

37 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka,jubilatka będzie zachwycona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cudna wiosna :) Karteczka urocza , akurat dla młodej damy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, patchworkowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne grafiki i kolory :-) A ja też dzisiaj szalałam przy plewieniu ,moje krokusiki ,śniedki ,cebulice ,pierwsze tulipanki botaniczne i żonkile też już cieszą oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna karteczka i śliczne kwiaty:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorowa i radosna karteczka....

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, dziewczęca karteczka. A kwiaty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna dziewczęca kartka. U mnie też powoli z ziemi wychodzą kolorki :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Basieńko, piękna kartka i piękna wiosna.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna karteczka i piekne wiosenne fotki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. What a beautiful girly card, Barbara! And lovely photos with spring flowers! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  12. Patchworkowe kartki to jedne z moich ulubionych, a ta wygląda przepięknie. Ja również uwielbiam wiosenne kwiaty cebulowe, choć mój balkon na razie zdobią skrzynie bratków :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu, Twoja karteczka jest świetna. Tyle radości w niej! Mała jubilatka na pewno będzie zadowolona. Piękna wiosna w |Twoim ogródku. Delikatność wiosennych kwiatów zachwyca. Ja za moje rabatki kwiatowe biorę się w środę. Na razie muszę przepikować pomidorki i paprykę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Zosiu, mnie też czeka pikowanie pomidorków:))

      Usuń
  14. Wspaniała karteczka!
    Ślicznie Ci kwitną kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, bardzo dziewczęca karteczka urodzinowa - śliczne grafiki umieściłaś w swojej pracy - w sam raz dla młodej Damy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodziutka kartka :)
    W końcu wiosenne kwiatuszki tak na to czekałam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawa karteczka, podoba mi się układ elementów, taka siatka fajnie wygląda :)
    Co za piękne wiosenne kwiaty... :) zwykle pilnie obserwuję krokusiki, przebiśniegi itp, wyczekuję na nie, fotografuję... w tym roku akurat moja córeczka się rozchorowała i jak na razie biegam, do apteki itd, i nie zawsze mi się udaje zatrzymać i pozachwycać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu, bardzo dziękuję za Twoją inspirację. Ta karta jest doskonała dla małej kobietki. JJa mam z tym spory kłopot, dzięki tej karcie inaczej spojrzałam na "problem" :-)

    OdpowiedzUsuń