Obserwatorzy

Translate

czwartek, 5 marca 2020

Wiosennie...

Witam wszystkich, 
bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione komentarze! Za oknem póki co, świeci piękne słoneczko więc spieszę pokazać dwie żonkilowe kartki, które zrobiłam z kolekcji Laserowe Love- Yellow Spring. Piękna wiosenna kolekcja, która oczywiście musiała swoje '' odleżeć".



napis od jolagg dziękuję :)

Jak zauważyłam ostatnio, bardzo lubię wykorzystywać wycinane elementy w swoich karkach. Życzę wszystkim udanego dnia i zapraszam wkrótce, Barbara:)

33 komentarze:

  1. Pięknie wykorzystałaś papier. Kartki są przecudnej urody :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu śliczne są karteczki!! Wspaniałe wiosenne kolorki :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombowe kartki, bardzo mi się podobają. Jest wiosennie i te filiżanki, które dodają mega uroku. Idealne kartki. <3

    Miłego dnia Ci życzę. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również życzę ci dobrego dnia 🌹

      Usuń
  4. Pięknie, wiosennie i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne karteczki Basiu 😍😍😍
    Piękne kompozycje. Pozdrawiam Cię miło ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu śliczne wiosenne karteczki. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe karteczki, piękne połączenia kolorów i świetne kompozycje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne, wiosenne, energetyczne kartki, Basieńko.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki, czuć w nich wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki są prześliczne! Bardzo lubię te papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne wiosenne karteczki:)
    Ślę uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu piękne wiosenne karteczki i kolekcja jest bardzo ładna. U mnie też jeszcze parę arkuszy czeka na pocięcie i również jestem na etapie wycinania wszystkich dodatków, co zazwyczaj robię wieczorkami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne są! czuć wiosnę, uwielbiam ta kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne Basiu. Ja z tym motywem robię wielkanocne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartki podziwiałam juz na Fb ale i tu napiszę, że są cudne!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, wiosenne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń