Obserwatorzy

Translate

środa, 29 kwietnia 2020

Album wiosenny nr. 2...

Witajcie,
siedzenie w domu i akcja zostań w domu ma i dobre strony, ponieważ zrobiłam drugi album wiosenny, którego wykonanie ciągle odkładałam na kiedyś. Tym razem dorobiłam dodatkowe miejsca na zdjęcia zamykane klapką na magnes. Papierów różnorodność ale przede wszystkim to kolekcja Fabriki Dekoru- Botany Spring , a następnie Craft O'Clock oraz w mniejszości inni producenci. 



















No i oczywiście pudełko



I jak Wam się podoba całość? Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze! Życzę spokojnego popołudnia i idę odwiedzić Wasze blogi, pozdrawiam, Barbara:)

36 komentarzy:

  1. Basiu, bardzo podoba mi się ten album.ciekawie zestawilas dodatki i kolory. Mnie też chodzi po głowie jakiś album ale na razie częściej trzymam igielke w ręce niż papierki. Pozdrawiam. Dziękuję za odwiedziny u mnie i miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny, bajecznie kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały! Powiało wiosną:) Teraz tylko przykleić fotki i będzie przepiękna całość:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny!!! Cudownie wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny, i te piękne wiosenne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basieńko piękny wiosenny albumik, zdjęcia z plenerów wiosennych będą pięknie w nim wyglądać. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, jaki cudowny jest ten wiosenny album! Nie mogę się napatrzeć.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny Basiu!!! Cudowne kolorki. Uwielbiam wiosnę, to bardzo wdzięczna pora roku dla rękodzielników :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny album. Papiery sprawiły że album jest na prawdę wiosenny. Wspaniale je wykorzystałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale wyszedł!! Tez mam w planach album tego typu, ale zawsze czasu brak:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, wiosenny album! Bardzo podoba mi się okładka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ on fantastyczny. Okładka mnie zachwyciła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały, bajeczny, urzekające kolory, bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu album się podoba i to bardzo, ciekawie wykonany, bardzo fajny papier z tulipankami :) Wiosenny i radosny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wiosenny album, okładka prześlicznie ozdobiona. :)

    OdpowiedzUsuń