Obserwatorzy

Translate

piątek, 3 kwietnia 2020

Świątecznie cd...

Witajcie,
bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i wpisy! Dzisiaj przygotowałam post zbiorczy z tego co jeszcze przygotowałam na ten świąteczny czas...
komplecik kurki na tacce, inspiracja z Inspirello, świetny sklep i świetne pomysły na różne ozdoby!


  te jajka są mojego pomysłu, serwetki, farba akrylowa i lakier, trochę brudzeń patyną..

 przygotowałam też jeszcze trochę kartek, ale te też na razie do szuflady.  Inspiracją były kartki i digi napisy przygotowane przez Jolę z bloga Cardmaking by Jolagg, dziękuję !



 tutaj wykorzystałam również stempel Smacznego jajka- Crafty Moly, a ponieważ na kartce występuje królik/zajączek, zgłaszam ją do zabawy tutaj: Wielkanoc z królikiem



a tutaj dodatkowo stempel- Lemonade. Bardzo dziękuję za uwagę, zapraszam wkrótce, Barbara:)

41 komentarzy:

  1. Basiu kochana, przepiękne są te kurki na tacy!!! Wspaniała wielkanocna dekoracja. Ja również lubię Inspirello i dużo u nich zamawiam :). Bardzo profesjonalna obsługa :). Śliczne są również Twoje pisanki i kartki :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wrażeniem twoich prac ,talentu i cierpliwości! gratuluję! pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki. śliczna wielkanocna kolekcja. Kurki i jajka cudowne.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki. Bardzo ciekawie skomponowane. A kurki takie radosne. Śliczna dekoracja:) Ale jaja - naj, naj :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne te kartki, Basiu. Nie mogę się napatrzeć. Kurki i jajeczka też mnie zachwyciły.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prace Basiu, zachwycam się wszystkimi bez wyjątku. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, śliczne prace, bardzo mi się podobają! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam serdecznie 🌺

      Usuń
  8. Piekne prace, zwłaszcza kurki :) śliczne karteczki :0) ja nic nie wysyłam na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne dekoracje i cudne karteczki:)
    Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu i dla Ciebie również wszystkiego dobrego 🌷

      Usuń
  10. Cudowne prace! Wszystkie bez wyjątku! I tak przepięknie świątecznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace, Basiu!
    Kurki jajka zachwycają :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak się pięknie zainspirowałas i cudowne jajeczka i kurki powstały. Brawo! Kartki śliczne, delikatne. Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle wspaniałych świątecznych prac wykonałaś. Piękne wszystkie. Jajeczka bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Kokoszki są super:)
    Ostatnie karteczki wyszły bardzo elegancko a te z jajeczkami i króliczkami są przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne wszystkie prace.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartki śliczne ja w tym roku nie zdążyłam zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne dekoracje, Basiu :) A kartki z pisankami są po prostu wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu zaprezentowałaś takie cudeńka na Wielkanoc! Piękne stroiki i wspaniałe karteczki. Pozdrawiam,życzę wiele zdrowia i bezpieczeństwa w tym trudnym dla nas wszystkich czasie.
    BożennA xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu wszystkie Twoje prace bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne dekoracje. Karteczki świąteczne zachwycają i są cudowne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nadrabiam zaległości w komentarzach ale cudnie wielkanocnie się u Ciebie zrobiło Basiu. Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo świątecznie,prace przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach, jak ślicznie :) karteczki z jajeczkami widziałam na facebooku, cudną mają kompozycję i kolorki :) kurka i jajeczka też super :) bardzo wiosennie, pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeju Basiu jaki wysyp wspaniałości! Już nie wiem co mam bardziej podziwiać? 😉 Wszystko cudne ale jaja mnie porwały! Moje klimaty- ubóstwiam kropeczki,paseczki,Wow!!!

    OdpowiedzUsuń