Obserwatorzy

Translate

środa, 17 czerwca 2020

kartki na dziecięce uroczystości...

witam was bardzo ciepło,
oj ale ten czas mi umyka, zgubiłam po drodze kilka ładnych dni, ale że dzisiaj burzowo i bardzo mokro, co zobaczycie na końcu posta, to wrzucam tutaj, coby blog pajęczynami nie zarósł, kilka zaległych dziecięcych karteczek, które powstały na przełomie kwietnia i maja..
 tę karteczkę zrobiłam w całości z pięknej dziecięcej kolekcji Craft&You - Baby World...



 ten komplecik zrobiłam z różnych kolekcji papierów między innymi LemonCraftu, Craft&You, ScrapAndMe...

 ostatnia kartka powstała także z różnych papierków min. LemonCraftu i tekturki z Laserowe Love.
A tak wygląda dzisiejszy cały dzień, pełen wody...




Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie, dziękuję za Wasze odwiedziny, Barbara:)

31 komentarzy:

  1. Basiu karteczki przepiękne, lekkie, radosne i cudownie kolorowe :) a ten deszczyk to ja do nas zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Agnieszko, a deszczyk to już mógłby u nas przestać padać, bo truskawki się psują i są niedobre:( tak więc posyłam go do Ciebie..:)

      Usuń
  2. Basieńko karteczki śliczne! U nas taka dziś paskudna pogoda, raz burza i deszcz, a za chwilę słonko. I tak w kółko. Buziaki kochana i miłego popołudniami życzę pomimo deszczowej aury:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie karteczki, pogoda u nas dzisiaj taka sama .

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki:) U nas dziś piękne słonko a później to nawet burza była!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne "dzieciowe" kartki Basiu! U nas też deszczowo, burzowo i bardzo mokro.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne karteczki, różnorodne. Ta pierwsza z królkiczkiem i misiem prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne karteczki i w ogrodzie piękne kwitnienia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne, urocze karteczki! A u nas pogoda jak w kalejdoskopie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne karteczki,każda z osobna zachwyca! Ja ostatnio też siedziałam w tematyce chrztu,ale jakoś nie mam weny by zasiąść do komputera,by utworzyć nowy post na blogu :( Fajnie,deszczowo...roślinki napojone ;) Pochwalić jeszcze muszę pierwszą karteczkę,ponieważ ma coś niezwykłego w sobie co mnie ujęło 😊 Super z tymi guziczkami się prezentuje,lubię takie pomysły.
    Serdeczne pozdrowienia zasyłam Basiu,miłego dnia 🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jak zauważyłaś może ostatni wpis był 10 dni temu. Mnie też jakoś ostatnio trudno zasiąść i coś wrzucić mimo że cały czas coś powstaje. Pozdrawiam serdecznie 🌺

      Usuń
  10. Piękne i urocze karteczki, deszczyku u mnie też sporo i trochę tęsknię już za słoneczkiem.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i ja również mam dość tej wilgoci. Pozdrawiam serdecznie 😀

      Usuń
  11. Basiu, w pierwsze j kartce to się zakochałam, idealna, tak miła, radosna, tak idealnie oddająca świat dziecka, ideał! :))) Kocham kropelki, potrafię iść i tylko gadać o kroplach deszczu. hihi Śliczne zdjęcia, pozdrawiam, tulę i życzę radosnego dnia. :)))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziękuję za tyle ciepłych słów! ja także życzę Ci samych radosnych i dobrych dni:))

      Usuń
  12. Basiu, prześliczne są te dziecięce karteczki.
    U mnie od paru dni codziennie mokro i burzowo:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki,u mnie pada i burze przechodzą codziennie od paru dni

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, jak tu ładnie u Ciebie :) i karteczki śliczne , i zdjęcia klimatyczne :)
    Mnie też czas ucieka, nie wiem kiedy... budzę się i zastanawiam jak to się stało, że minął kolejny tydzień... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nice post :) I follow you # 246 , follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń