Obserwatorzy

Translate

czwartek, 11 marca 2021

Różane opakowanie na milkę...

 witam wszystkich bardzo serdecznie,

jak pisałam wcześniej przyozdobiłam dla siostry kilka opakowań na dużą milkę i dzisiaj zaprezentuję pierwsze opakowanie, które zrobiłam w całości z papierów LemonCraftu- Sense and sensibility do tego papierowe róże WOC, koronka, sznurek i kilka cekinów.



Znalazłam w zabawach  wyzwanie, w którym moje opakowanie spełnia wytyczne więc zgłaszam je  tutaj: Wyzwanie #100

wybrałam linię: cekiny lub brokat/ papierowe kwiaty/ wstążka lub koronka. 

Bardzo dziękuję za odwiedziny i zapraszam wkrótce, Barbara:)

18 komentarzy:

  1. Wygląda pięknie! Dobry pomysł z przygotowaniem kilku opakowań, które pasują do czekolady:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, takie miałam właśnie
      zapotrzebowanie 🥰

      Usuń
  2. Basieńko, opakowanie jest zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne opakowanie zrobiłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne czekoladowe ubranko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna oprawa dla słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie i jakie piękne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu kolejne prześliczne opakowanie :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne opakowanie na milkę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I oto zwykła czekolada otrzymała przepiękne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie opakowania na słodycze i czekoladę. Trzeba mieć chęci i talent żeby takie opakowanie zrobić, pozdrawiam 💓

    OdpowiedzUsuń
  11. Super opakowanie na czekolade. Bardzo kreatywne. Lubie patrzec na takie ladne rzeczy. Pozdrawiam serdecznie z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie jest dostać taki pięknie opakowane słodycze. 🥰

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna układ - można by się nawet pokusić o zdjęcia - dziękuję za udział w setnym wyzwaniu Rapakivi - Ki :)

    OdpowiedzUsuń