Obserwatorzy

Translate

niedziela, 28 marca 2021

Pora na kartki...

witam wszystkich bardzo serdecznie, 

w końcu przyszła pora na pokazanie kilku świątecznych kartek, które już zostały wysłane, płaskie, proste aby łatwiej weszły do koperty. Jak pisałam wcześniej do ich zrobienia wykorzystałam różne końcówki kolekcji, taki przedświąteczny porządek:)




Ostatnią kartkę zgłaszam do zabawy w KTM wielkanocne wyzwanie #6, to już ostatni temat zabawy  a wybrałam linię :  pisanki-kwiatki-napis


Chciałabym również bardzo podziękować za pamięć, życzenia i piękne kartki: MałgosiJustynce


oraz Zosi


A tak w marcu zakwitł grudzień,


i mały przedsmak wiosny:)

Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze, zapraszam wkrótce, Barbara:)


16 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki :)
    U mnie też kwitnie coraz więcej wiosennych kwiatuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu prześliczne karteczki, u mnie też pokazały się pierwsze krokuski i śnieżynki.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu śliczne kartki! Uwielbiam jak łączysz kolorki :)). Jak pięknie grudniaczek Tobie zakwitł :)).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne kartki, Basieńko - podziwiam.
    Nawet grudzień cieszy się z wiosny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, radosne karteczki i piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jakie cudowne przebisniegi :) wspaniałe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki są prześliczne, a kwiaty również piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie znowu ten kwiatek zakwitł w listopadzie. Śliczne kartki wielkanocne, też teraz będziemy robiły, pozdrawiam🌞☀️🌻

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne karteczki:) A marcowy grudnik - wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kartki i takie różnorodne. Jest co podziwiać :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne karteczki! Już myślałam, że mój grudnik taki "ślimok" i z kwitnieniem zeszło mu do marca, widocznie białe tak mają 😆

    OdpowiedzUsuń
  12. Wooow ♥♥♥ Cudne. Osoby ktore je dostana beda wniebowziete. Cudownosci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super karteczki. I do kwiatów też masz rękę ;) Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za udział w zabawie wielkanocnej w KTM :)

    OdpowiedzUsuń