Obserwatorzy

Translate

sobota, 16 stycznia 2021

Opakowanie na słodkości z domkami..

 witam wszystkich bardzo ciepło,

za oknem sypie i wszędzie biało, a ja dzisiaj przychodzę z takim domkowym, prawie letnim  opakowaniem na toffifi od GoatBox, papiery to Patchwork Stamperii oraz masa innych dodatków...



swoje miejsce znalazła tutaj i doniczka z kwiatami...

i samotny kotek:)

W tym stylu to moje drugie opakowanie na słodkości, pierwsze było na ptasie mleczko. Papiery są rewelacyjne i bardzo fajnie się z nimi tworzy:)  A teraz zajawka tego, co ostatnio mnie bardzo zajmuje;)

Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam i życzę udanego weekendu:)

43 komentarze:

  1. Zachwycam sie Twoim opakowaniem na słodkości Basiu :) a za haft trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne opakowanie :) Te domki są bajeczne :) I kotek też się znalazł :)
    Widzę, że powstaje u Ciebie kolejna piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie PRZECUDOWNE!!! Takie całe moje:))) Podoba mi się też ten podział na nocne niebo i te może za dnia. Rewelacyjnie to wygląda! Z powodzeniem mogłabym mieć to pudełko na ścianie zamiast obrazka:)
    Pozdrawiam cieplutko:)
    Ps. Bym zapomniała! Lisek też robi wrażenie:) Bardzo lubię leśne motywy a lisek - nawet świąteczny - świetnie się w to wpisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. opakowanie bajeczne! Ale ten lisek, ja chyba nie zajrzę, bo się zakocham :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, papiery Stamperii są wspaniałe. A Ty prawdziwe cudeńko z nich wyczarowałaś. I jaki sympatyczny lisek powstaje.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełko, Basiu, a całości haftu nie mogę się doczekać! Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne opakowanie, chciałabym dostać w nim jakieś słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjątkowe opakowanie na słodkości. Jestem zauroczona, pięknie połączyłaś wszystkie elementy. W pierwszej chwili myślałam, że to obrazek... zaskoczyłaś mnie bardzo, bardzo :) Cudna praca! Czekam na liska z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, jak piękny ten motyw opakowania opakowania od Patchwork Stamperia ... jeśli taki mam to na pewno oprawię go do dekoracji ściennej.

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne miasteczko stworzyłaś Basiu. Bardzo urokliwe:) Haft jak widzę powstaje cudny. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako łasuch twierdzę, że w tym wypadku opakowanie jest atrakcyjniejsze od zawartości!
    Lisek wspaniały! Skąd pochodzi wzór schemat?
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, a liska w zestawie zakupiłam na Ali:)

      Usuń
  12. Basiu, ale cudowne opakowanie. Znam tę kolekcję papierów i przyznam, że przepięknie je wykorzystałaś :)). Śliczne!! Ale piękny haft będzie, ten lisek jest cudny!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba opakowanie w tym stylu. widzę że powstaje śliczny haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny widoczek na tym pudełeczku na słodkości! A i haft zapowiada się pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne opakowanie na słodkości, a hafcik zapowiada się bardzo interesująco i wygląda bardzo pięknie.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo udany projekt:) cała kompozycja- cały obrazek- ma w sobie dużo ciepła :) zadbałaś o wszystkie szczegóły:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne opakowanie, piękna kompozycja i kolory, urocze miasteczko i lasek. Zapowiada się śliczny zimowy haft. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O matko! Cudowne opakowania, jestem oczarowana. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, wow! Fantastyczne, świetnie dopracowane opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem zauroczona tym pudełkiem jest cudowne.Super wykonanie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne opakowanie na słodkości, uwielbiam te papierki Stamperi, dla naj... z wszystkich świątecznym. A lisek rewelacja, zachwycona jestem tymi zwierzakami w sweterkach, muszę sobie zakupić jakiś wzorek z tej serii. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że jesteś uzdolniona
    wszechstronnie. Opakowanie na słodkości urocze, haft też zapowiada się pięknie.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Basiu, opakowania cudowne, wspaniale wykorzystane papiery!!! O, widzę, ze i Ciebie wciągnął haft, witaj w klubie ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudeńko! Podziwiałam już na FB 🤩

    OdpowiedzUsuń