Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 25 stycznia 2021

Ślubne klimaty...

 witam wszystkich bardzo ciepło, 

zima przypomniała sobie o nas! sypie od rana, ciężki mokry śnieg osiada na wszystkim i tworzy piękne widoki:)

dzisiaj przychodzę z kartką ślubną , płaską do koperty, z pięknym stempelkiem od Madzi:) papiery to kolekcja ''Flowery sweetness" M. Szymańskiej




skończyłam haftować i oto lisek w całej okazałości, uwielbiam go! Czeka teraz na odpowiednią oprawę:) a ja wzięłam się za wyszywanie gąski...



tak jak pisałam śniegu napadało, piękne widoki:)


Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione komentarze! Pozdrawiam poniedziałkowo i życzę dobrego tygodnia, Barbara:)

27 komentarzy:

  1. Kartka ślubna prześliczna! Ale to lisek dziś wiedzie prym :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka subtelna i piękna. Lisek już skradł moje serce i jestem ciekawa jak go oprawisz:) U nas też jest śnieg i mega się z tego powodu cieszę:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lisek na podium, brawo :) ślubna karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lisek jest cudowny, karteczka piękna.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, śliczna i romantyczna karteczka. A lisek w cudnym sweterku skradł moje serce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu kochana, kartka jest piękna, taka delikatna, romantyczna, pastelowa, ale lisek to skradł me serce!! Śliczny!!!! Ma wspaniały sweterek :). U nas też dzisiaj tak sypało, tylko mrozu nie ma więc robi się chlapa :(.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lisek cudny !!! Kartka z uroczym stempelkiem, delikatna i romantyczna 😀
    U nas już śladu nie ma po śniegu, pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, lisek śliczny.Kartka wspaniała. U nas tez sporo śniegu, Widoki piękne, jak w bajce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, lisek śliczny.Kartka wspaniała. U nas tez sporo śniegu, Widoki piękne, jak w bajce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, różana ślubna karteczka :) Stempelek cudowny! Ale zgadzam się z przedmówczyniami :) Dzisiaj to lisek na podium :) Cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, świetny blog
    Pozdrowienia z Indonezji
    Śledzę Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  12. uroczo romantyczna karteczka. Ale fajny rudasek! świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna delikatna karteczka 🙂 a hafcik to już mistrzostwo !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie niestety ziemia jest tylko gdzieniegdzie lekko oprószona śniegiem...

    Basiu kartka jest śliczna. Zwłaszcza sukienka :).

    Lisek cudny. Ciekawa jestem jak go oprawisz :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Lisek wygląda obłędnie! Kartka śliczna. Pozdrawiam Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartka jak z bajki :) urocza i delikatna. A lisek jest fantastyczny, świetny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka wyszła Ci ślicznie! A Lis jest po prostu fantastyczny!!!
    Widziałam go gdzieś na akwareli i po prostu skradł me serce. Cudownie go wyszyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczka śliczna, a w lisku się zakochałam, idealna praca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wykorzystałaś stempelek ale haftem jestem zachwycona. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Basiu piękne prace tworzysz, karteczka śliczna i haft super :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna karteczka!! Lisek jest cudowny!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocza, romantyczna karteczka, a lisek bosssski :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lisek rządzi, nie ma pytań! A kartka pełna wdzięku i uroku. Same cuda wychodzą spod Twoim rąk!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny lisek! Karteczka również !

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie ukwiecona karteczka, cudny stempelek. Zachwycający i uroczy lisek :)

    OdpowiedzUsuń