Obserwatorzy

Translate

środa, 23 czerwca 2021

Herbaciarka decu...

witam wszystkich,

bardzo dziękuję ,że jesteście, komentujecie i odwiedzacie mojego bloga:) a dzisiaj dla odmiany będzie tulipanowa, a właściwie wiosenna herbaciarka decu,





 Wykorzystałam do jej zrobienia serwetkę, farby akrylowe, lakier Altax no i oczywiście szablon. I jak się zastanowiłam to prawie wszystko zakupiłam w sklepie Inspirello, zresztą moim ulubionym:) Raz jeszcze bardzo dziękuję i zapraszam wkrótce, Barbara:)

23 komentarze:

  1. Cudna skrzyneczka, ten szablon jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! I jaki środek cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie ozdobiona herbaciarka :) Śliczny motyw na wieczku, a wnętrze również piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ozdobiłaś herbaciarkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basieńko, ta herbaciarka zachwyca swoim urokiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna jest! i te kolorki w środku! Też lubię Inspirello :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak radosna i wiosenna ♥️ Muszę przyznać, że takiej serwetki jeszcze nie widziałam. Świetnie się prezentuje ♥️

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne pudełeczko . I środek ładnie wykończony. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu, coś pięknego! Kocham tulipany, więc kocham też twoją herbaciarkę, cudny obrazek!:)

    OdpowiedzUsuń