Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 14 czerwca 2021

Kartkowe różności...

 witam serdecznie,

wpadam na krótko, aby zostawić tutaj trzy kartki, które zrobiłam na różne okazje...

pierwsza urodzinowa dla pana,



druga także urodzinowa dla dziewczynki,



trzecia kartka dla Młodej Pary, płaska żeby swobodnie zmieściła się do koperty.. 

W sobotę brałam udział w warsztatach on-line z kitem prowadzonych przez Olgę Bielską, gdzie robiliśmy dwie kartki z kolekcji papierów ScrapAndMe- Birg&Soft, cudne papiery i fantastyczne warsztaty. Olga świetnie prowadzi i tłumaczy krok po kroku sposób wykonania. Wiem, że skorzystam jeszcze nie raz z jej warsztatów. A oto efekt, moje kartki;)




Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny! Zapraszam wkrótce i życzę spokojnego wieczorku, Barbara:)



14 komentarzy:

  1. Fantastyczne karteczki. Jedna piękniejsza od drugiej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boooskie kartki. Każda inna, każda wspaniała. Widać, że warsztaty fajnie prowadzone, bo prace zachwycające. Jak ja lubię okienka, wszystko mi się podoba, ideały. :))))) Pozdrawiam cieplutko, przytulam mocno. :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kartki bardzo mi się podobają! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie karteczki są cudowne :) A te z okienkami mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sa, a te warsztatowe magia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę wysyp przepięknych kartek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu przepiękne karki :)
    Pozdrawiam miło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie świetne, ale zdecydowanie urzekła mnie ta z narzędziami, bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda jest śliczna :) ale te warsztatowe chyba najpiękniejsze :) fantastycznie tworzysz, taka różnorodność! podziwiam tę z narzędziami - jest bardzo oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite są Twoje prace, każda wyjątkowa i niepowtarzalna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki!!
    Widzę, że warsztaty udane!! CUDNE karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Basieńko śliczne kartki, a ta ostatnia to magia!!!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. I'm having a weird problem I cant subscribe your feed, I'm using google reader fyi.
    What is the hardest thing in the world To think.
    Starting a site kind of like this one forced me to do some research and I found your post to be quite helpful. My site is centered around the idea of knowledge, fun and sharing. I wish you good luck with your website in the future and you can be sure I'll be following it.
    Soft Trending

    OdpowiedzUsuń