Obserwatorzy

Translate

wtorek, 13 lipca 2021

Kolejna pamiątka Chrztu Św. dla chłopca...

 witam serdecznie,

i pozdrawiam wszystkich tu zaglądających:))) to już ostatnia dziecięca pamiątka  i znowu dla chłopca ale tym razem  w postaci eksplodującego pudełeczka...








 box ozdobiłam papierami Lemoncraft z małym dodatkiem ScrapAndMe, ta przepiękna kołyska pochodzi od Kreatywna Pracownia, kwiaty z wykrojników E. Sieradzan, badzik Craft&You Design, trochę wstążeczki i perełek. 
Chcę Wam dzisiaj pokazać jeszcze efekty ostatniego zakupionego przeze mnie warsztatu online Olgi Bielskiej OPOWIEŚCI Z BAJKI Warsztaty online 5 KARTEK z KITEM, od dziecka uwielbiam bajki, baśnie, opowiadania fantasy i Marvela produkcje też uwielbiam 😃 gdy zobaczyłam te warsztaty to po prostu zakochałam się w tych kartkach. Oto efekt, cztery z pięciu kartek wykonanych na tych właśnie warsztatach. Kolejny raz dziękuję bardzo Oldze za takie profesjonalne warsztaty i fajną atmosferę:)





Wam również bardzo dziękuję za to, że odwiedzacie mojego bloga! Życzę spokojnego popołudnia i zapraszam wkrótce, Barbara:)


9 komentarzy:

  1. Basiu, przepiękne pudełeczka, a kartki po prostu jak z baśni.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace!!! Karteczki po prostu mnie zachwyciły!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękne prace, Basiu, tyle wszędzie kwiatów, że wzroku nie idzie oderwać!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna pamiątka na chrzest. Karteczki prawdziwie bajeczne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku, Jakie cudeńka!!!!!!! Box jest prześliczny! A wróżkowe karteczki są po prostu fantastyczne:) Też takie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super projekty, karteczki to cukiereczki ;);) a boxik ślicznie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, box jest śliczny :DDD A Twoje kartki z warsztatów zachwycające!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie ozdobione pudełeczko, a karteczki są po prostu bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń