Obserwatorzy

Translate

piątek, 9 lipca 2021

Kolejne kartki dla chłopców na Chrzest Św.

 witam serdecznie,

 bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze:) dzisiaj wracamy do kartek dziecięcych i jak się okazuje to wszystkie dla chłopców na Chrzest Św. Jak wcześniej pisałam, zrobiłam ich w ostatnim czasie sporo. Kartki z aniołkiem -wykrojnik Cottage Cutz miał, jak to się mówi '' wzięcie''.

pierwsze dwie bliźniaczo podobne, takie było życzenie...







i kolejna pamiątka dla chłopca w trochę nietypowych kolorkach, z shakerem ale również takie było życzenie...




Bardzo wpasowały mi się w te pamiątki papiery Paper Heaven- Spacer w chmurach i słodkie obrazki bobasów z pada Lemoncraftu- Sentimental, Asi Szulik. Z małym dodatkiem papierków Craft o'Clock.

a na koniec zdjęcie uchwyconego w locie, w moim ogródku,

gołąbka śródziemnomorskiego, zwanego u nas ''polskim koliberkiem'' :) 
Pozdrawiam i do zobaczenia, Barbara:)

9 komentarzy:

  1. Piękne kartki Basiu! Aniołki zawsze są na czasie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki Basiu i piękne ujęcie fruczaka. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki są prześliczne!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pamiątki z moimi ulubionymi aniołkami😀 Ta pysznogłówka ma różowe kwiaty? Mam tylko czerwoną i fioletową. Pięknie uchwyciłaś fruczaka gołąbka, ja też ostatnio spotkałam go na moim ostrogowcu. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ewuniu, tak mam różową i jeszcze białą pysznogłówkę:)

      Usuń
  5. Cudowne karteczki :) Bardzo lubię tego aniołka :) A w Twoim ogródku przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te kartki.Aniołek wspaniale pasuje na takie okazje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, cudowne pamiątki, ten aniołek jest przeuroczy.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń