Obserwatorzy

Translate

środa, 8 września 2021

Ślubnie cd..i kolejne warsztaty...

 witam,

dzisiaj wrzucam kolejne ślubne kartki, tym razem płaskie, do koperty...






większość papierów Lemoncraftu, wykorzystałam między innymi starszą kolekcję -Love my of life.  A teraz pokażę Wam efekt kolejnych warsztatów online z Olga BielskaWarsztaty online z KITem Kartki POP UP dla ojca i syna




a to moja interpretacja zrobiona z pozostałych po warsztatach elementów i resztek papierów.

Fantastycznie się robi z Olgą kartki, a mam wykupiony warsztat z albumem. Na razie czas mi nie pozwala, a łapki już się bardzo rwą do niego...Bardzo dziękuję za uwagę i zapraszam wkrótce, Barbara:))

17 komentarzy:

  1. Ale wysyp pięknych kartek Basiu! Śliczne!:)
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki a te męskie bardzo udane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kartki Basiu, naprawdę wspaniałe. Niech czas przybędzie, byś mogła działać dalej i uśmiechać się na całego podczas tworzenia. Pozdrawiam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne sa te ślubne ale te warsztatowe wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślubne fajne ale dziś wygrywają te męskie! Kartki dla mężczyzny zawsze są dla mnie poprzeczką wyżej, więc takie prace doceniam podwójnie:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie cudne! Choć ja zakochałam się w pierwszej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie karteczki są prześliczne :) Ślubne są delikatne i romantyczne, a te męskie po prostu rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za wspaniałości !!! Ślubna karteczka z tymi wszystkimi kwiatuszkami jest prześliczna:) A te męskie są SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie kartki zachwycają!!! Podziwiam Basiu i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne kartki,te ślubne super, a te warsztatowe rewelacja :D Jestem bardzo ciekawa jak Ci wyjdzie album, koniecznie się pochwal :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są wszystkie, zwłaszcza zachwyciły mnie męskie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. My good friend and I have been just discussing this subject, she actually is normally endeavouring to prove me incorrect! I will present her this particular blog post and rub it in a little!
    Heres a closely guarded secret in regard to.
    Sarah Berger

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie rozwijasz się na warsztatach!!:) zaskakujesz ciągle czymś nowym :)
    Śliczne karteczki ślubne, lubię takie kompozycje "na płasko ":)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są !inne ale każda mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń