Obserwatorzy

Translate

środa, 22 września 2021

Warsztaty z Olgą i album...

 witam serdecznie tu zaglądających,

dzisiaj pokażę Wam mój pierwszy , jedyny i niepowtarzalny bajkowy album, wykonany od podstaw na warsztatach online z Olgą Bielską, kit do tego warsztatu zakupiłam tu: Warsztaty online album "Opowiem Ci bajeczkę..." z KITem. Jak już pisałam warsztaty prowadzi Olga bardzo profesjonalnie, pokazuje krok po kroku jak budować każdą stronę, makiety, kaskady i wszelkie inne zawiłości z tym związane. Na początku miałam obawy czy podołam zrobić taki album ale złapałam '' bakcyla'' i po prostu przepadłam:) 

Oto on, mój album:)))


pierwsza strona,
druga,

trzecia,

czwarta,



piąta,
szósta,
siódma,

ósma,



dziewiąta,
dziesiąta,

jedenasta,


i ostatnia dwunasta,


i jeszcze zbliżenie na strony interaktywne,




Super dodatkiem do albumu jest napisana przez Anetę Duniec bajeczka:)
Olgo, bardzo dziękuję za czas, energię i wszystkie emocje z tym związane:) A Wam bardzo dziękuję za uwagę i zapraszam wkrótce, Barbara:)








26 komentarzy:

  1. Basiu cudownie opowiedziana bajkowa historia, cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, cudowny, prawdziwie bajkowy album.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny album, który w cudowny sposób przenosi w bajkowy świat:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zauroczona! Cudowny, bajkowy album :) Każda strona tak pięknie dopieszczona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny album. Podziwiam i podziwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, ja Twój cudowny album obejrzałam kilka razy. Każdą kartę świetnie wykonałaś! Jestem nim zauroczona. A te papiery sama muszę mieć:)))
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za te ciepłe słowa i również pozdrawiam 💖

      Usuń
  7. Ale cudowny album! Wspaniały! Też zastanawiałam się nad tymi warsztatami. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, ten album jest cudowny, wspaniały i przepiękny!!! Jestem pod wielkim wrażeniem. Podziwiam i podziwiam :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie klimaty! Cudowny, przesłodki albumik 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Album jest prawdziwie bajeczny!!! Coś fantastycznego. Sama mam ochotę coś takiego zrobić...ale przeraża mnie całe to wycinanie elementów i drobiazgów .
    Masz do tego jakieś fajne nożyczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a co do nożyczek to tak naprawdę nie mam. Kupiłam TH z ząbkami ale nie umiem nimi wycinać 🤔 kupiłam drugie TH bez ząbków ,ale mają grubsze ostrza no i mimi "się męczę". Kiedyś były w sprzedaży nożyczki TH bez ząbków ale obecnie niedostępne. Pozdrawiam serdecznie 💖

      Usuń
    2. Ja myślałam o nożyczkach sprężynowych, bo od zwykłych robi mi się bąbel na kciuku. Musze trochę się porozglądać może znajdę coś dobrego. Dziękuje za odpowiedz :)

      Usuń
  11. Cudny, bajecznie kolorowy album!!! Jestem nim zachwycona!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudo!! jak i poprzedniczki jestem nim zachwycona:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały album. Kolorowy zachwyci nie tylko dziecko. Pozdrawiam ;-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem w szoku, niesamowite! Jest przepiekny. Dalas rade, wow :)

    OdpowiedzUsuń