Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 14 marca 2022

Pierwsze kartki wielkanocne...

 witam wszystkich bardzo ciepło, ze słońcem za oknem :)

dzisiaj przychodzę z pierwszymi tegorocznymi kartkami wielkanocnymi.  Zrobiłam  ich w sumie 25  szt. Wszystkie  z wycinanymi elementami, zeszłoroczne zapasy papierów i różnych elementów...a zaczęłam od kartek z warsztatów Olgi Bielskiej Warsztaty online KARTKI WIELKANOCNE 3 szt. z KITem




A następne takie:)





Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i słowa. Życzę dobrego tygodnia i zapraszam wkrótce, Barbara:)


17 komentarzy:

  1. Śliczne kartki, Basiu, tyle w nich wiosny i uroku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka:)
    Przesłodkie kurczaczki, urocze owieczki i śliczne króliczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale obdarujesz na święta bliskich dając im takie ładne kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie one wszystkie śliczne Basiu :) Aż zazdroszczę :) Ja nie zrobiłam jeszcze żadnej w tym roku i zaczynam wątpić, czy zdążę zrobić cokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kartki tworzysz Basiu:) mam jedną z nich i ciągle mnie zachwyca:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Wielkanoc, bo wiosna, przyroda budzi się do zycia, bo daje dużo optymizmu. A Twoje kartki idealnie wpasowują się w ten klimat 🙂 Te pastelowe kolorki są urocze 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie kartki bardzo mi się podobają :D Super prace!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Basieńko prześliczne są Twoje kartki Wielkanocne. Mnóstwo w nich radości, wiosennego powiewu i elegancji. Uwielbiam Twój styl!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne, a każda inna i pachnąca wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu świetne kartki, co jedna to ładniejsza. Super są Wszystkie i szczęściary te co ja dostaną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne kartki, pełne radości wiosennej i ciepła. U Ciebie zachwycają mnie detale i perfekcyjne wykonanie. Te kartki są takie dopieszczone. Idealne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam format DL! Piękne i delikatne kompozycje :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na takie tematy naprawdę warto czytać.

    OdpowiedzUsuń