Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 30 maja 2022

Kolejne warsztatowe prace...

 witam wszystkich serdecznie,

dzisiaj będą kolejne warsztatowe kartki i album, które zrobiłam w ramach warsztatów Elementy pop up w scrapbookingu cz.1 i 2 Olgi Bielskiej,

pierwsza kartka jeszcze w świątecznym klimacie

dwie pozostałe kartki w ślubnym klimacie,


i ostatnia,



a ostatnią pracą jest album w klimacie Alicji,




kolejna strona,



i kolejna,


ostatnia część,




Mnóstwo wycinania i świetna zabawa! Bardzo dziękuję za wasze odwiedziny i ciepłe słowa, pozdrawiam i do następnego spotkania, Barbara:)


17 komentarzy:

  1. Super są te kartki !!! Bardzo podoba mi się ślubna z Młodą Parą ! Też uczestniczyłam w tych warsztatach z Olgą - elementy pop-up. Niestety do tej pory udało mi się zrobić tylko jedną kartkę. Mam nadzieję, że dostęp do warsztatów będzie nieograniczony. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję i tak, dostęp do warsztatów masz na stałe:))

      Usuń
  2. Napracowałas się Basiu :) wspaniałe prace, warsztaty z Olgą muszą być fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są cudowne! Muszę się chyba kiedyś zapisać na takie warsztaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, prawdziwe cudeńka powstały u Ciebie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie barwne, pełne energii prace :) super, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace i nawet Ci trochę tych warsztatów zazdroszczę, ale chyba musiałabym sobie spanie darować;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu Kochana te prace powstały w przeciągu kilku miesięcy. Ciągle wstawiam zaległe fotki:))

      Usuń
  7. Jakie śliczne, ile cudnych elementów!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudne! Wyglądają jak małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też wykupiłam dostęp do obu kursów, ale części jeszcze kartek nie robiłam :) Twoje wyszły prześlicznie :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. No moja Droga znowu wspaniałe prace wykonałaś. Kartki cudo a od albumu nie mogę oderwać oczu Wszak to o Alicji ...:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, fantastyczna kolekcja prawdziwych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne prace jestem pod wrażeniem. Mnustwo pracy wlozylas te kartki i album. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń