Obserwatorzy

Translate

wtorek, 23 września 2014

Kartka ...

Witam ponownie!
Nadrabiam zaległości wyzwaniowe, a to tylko dzięki temu, że mam "nerwowe" dni i mnie nosi. Więc gdzie znaleźć uspokojenie? tylko w kartkach. To łapię, to rzucam i w taki sposób coś powstaje.


 Wykorzystałam do jej zrobienia między innymi papier Galerii Papieru, które to papiery bardzo lubię, Usłane różami, kwiatek zrobiłam sama z papieru czerpanego, do tego trochę sznurka i wykrojnikowych liści.
Kartkę zgłaszam tu...
http://cardabilities.blogspot.com/2014/09/sketch-reveal-107-design-team-reveal.html
Dziękuję bardzo za Waszą obecność. W najbliższym czasie postaram się nadrobić zaległości blogowe:)

22 komentarze:

  1. Piękna karteczka podoba się.Buziaki i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, na nerwy podobno dobre tez procenty ale ten sposób jest zdecydowanie lepszy!
    choć oba uzależniają... :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno masz rację, za procentami nie przepadam, a do tego drugiego uzależnienia ...sama nie wiem. Dobrze , że mam jeszcze inne obowiązki!

      Usuń
  3. bardzo ładna :) dobrze, że hobby koi nerwy, ja nie umiem działać kiedy jestem zdenerwowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie szamotanie się, a wszystko przez to, że mam syna w szpitalu....

      Usuń
  4. Basiu wysiłek fizyczny też jest dobrym rozwiązaniem:) karteczka super

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna :) Kolory i kwiat są super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna kertka , spokojna kolorystycznie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny sposób na uspokojenie :)) Kartka śliczna!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie potrafię tak trafnie dobrać wszystkie dodatki żeby kartka wyglądała ładnie, Twoje są urocze! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne tło i mocny akcent kwiatowy, śliczna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka:)i idealny sposób na uspokojenie :) ja jak się denerwuję to piekę ciasta na uspokojenie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka. Czerwony kwiatek dodaje energii.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna karteczka,ujęła mnie kompozycja,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie skomponowana kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń