Obserwatorzy

Translate

sobota, 6 września 2014

Komplet na Urodziny...

Witam Was!
Dzisiaj mam drugi komplet tym razem na urodziny.A są to kartka i pudełko w szrościach i różach. Oto kartka, do której wykonania użyłam papierów Galerii Papieru oraz trochę Altair Art,
 Kwiaty gotowe przypruszone brokatem, trochę koronki wstążki vintage i sznurka, piękne ażurki z wykrojnika MD,


Kartkę zgłaszam na wyzwanie tu
http://blog.craftbar.com.pl/2014/08/wyzwanie-nr-10-warstwowo.html 
  Pudełko z lusterkiem na biżuterię, także róż i szarości z odrobiną ecru,
 Serwetka wybrana osobiście, szara farba akrylowa i lakier satynowy.


 A tu komplet w całości.
 Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za uwagę :)


27 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik, a karteczka mnie zauroczyła - ślicznie wkomponowałaś wykronikowe narożniki :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka subtelnośc uwielbiam lekkie klimaty ,romantyzm.....mnie najbardziej podoba sie kateczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za mną ostatnio chodzi połączenie różu z szarościami.... wpadam do Ciebie i co widzę?
    Róż i szarości :) Kartce długo się przyglądałam, napawając się pięknem szczegółów, skrzyneczka w cudnym retro zauroczyła mnie do cna :)
    Pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny wspaniały zestaw, piękna kartka cudnie ozdobiona i kobiece pudełko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Och BAsienko ! Skradlas moje serce ! Ten komplecik jest po porstu cudowny ! Totalnie w moim stylu i guscie ! Pieknie Kochan a:*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba, kolorystyka i dodatek tych żywo różowych różyczek na kartce....szkatułka bardzo gustowna więc i komplet musi cieszyć nową właścicielkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Powalający komplecik z przepiękną kwiatową kompozycją. Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudności! Serwetka jest niesamowita! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu! Piękna, kobieca kompozycja. Pudełko niewątpliwie będzie ozdobą czyjejś toaletki, a kwiaty na kartce wyglądają baaaardzo apetycznie - kojarzą mi się z marcepanowymi ozdobami tortu ;) ... po prostu pysznie ... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny komplecik! Cudowne zestawienie kolorów, kwiatów i koronek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny komplet :) Pudełko jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne połączenie kolorów! jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo elegancki i romantyczny ten komplet :)
    Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudny komplet, kolory wspaniale dobrane. Karteczka jest zachwycająca,a a szkatułka niezmiernie romantyczna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudnie! dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftBaru :)

    OdpowiedzUsuń