Obserwatorzy

Translate

wtorek, 23 września 2014

Monochromatycznie z Marianne Design...

Witam!
Oto kartka w fioletach..



 Zrobiłam ją z papierów Galerii Papieru, Fioletowe Fiołki 06 i Kapuśniaczek pastele 04, wykorzystałam takze piękny ażurowy  wykrojnik Marianne Design LR0236 do tego wstążkę fioletową w kratkę oraz sznurek woskowany, siatkę florystyczną, różyczki w odcieniach fioletu, a także tusz papermanii, na koniec kwiaty posypałam brokatem.
Kartkę zgłaszam na wyzwanie tu...
http://mariannedesigndivas.blogspot.it/2014/09/new-challenge-and-some-new-dt-members.html
Dziękuję Wam za każde pozostawione słowo i Waszą obecność. Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. te fiolety będą nas prześladować do świąt ;-D
    ale tak ładnie to mogą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż , uwielbiam fiolety i dlatego co jakiś czas bedę Was nimi terroryzować:)

      Usuń
  2. Very nice card, flowers are lovely!!!
    Greetings!
    Mihaela, DT MD Challenge blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka :) Lubię fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego :) Lubię fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna karteczka, dużo się na niej dzieje, jeszcze ten kolor:). Przy okazji bardzo mi miło, że dołączyłaś do mojej zabawy.

    Pozdrawiam ciepło:).

    OdpowiedzUsuń
  6. no i w końcu dowiedziałam się, co to za wykrojnik! :-)
    świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your pretty Marianne Design monochroom card..this die is one of my favourites.
    Great colour choice too..Good luck at Marianne Design Divas and please come back soon,
    Hugs Blankina

    OdpowiedzUsuń