Obserwatorzy

Translate

piątek, 9 grudnia 2016

Bombkowe zawieszki...

Witam, witam!
Przeplatamy...dzisiaj bombkowe zawieszki zrobione metodą decu. Bombki ze sklejki zakupione w sklepiku Zielone Koty, do tego motywy świąteczne z serwetek, lakier, perełki w płynie, konturówki, Inka Gold do pociągnięcia brzegów i nie tylko...


 Znalazłam jeszcze w swoich zasobach dwa sklejkowe aniołki i je też ubrałam świątecznie...
 A tutaj zbliżenie na niektóre bombki...



Dziękuję pięknie za ciepłe słowa i zapraszam wkrótce :)

15 komentarzy:

  1. Jakie cudne. najbardziej wpadły mi w oko te ze stajenką :D pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zawieszki! Mikołajowe urocze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i nietłukące " bombki". Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe, jakie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, cudne ozdoby świąteczne, bardzo klimatyczne.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne bombki i aniołki!
    Doskonale sprawdzą się przy małych dzieciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są te bombki i aniołki,takie wesołe i kolorowe:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jakie śliczne!! Zwłaszcza te z mikołajami : ) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne zaiweszki Basieńko :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu droga, bombki piękne i choinka będzie się cudownie prezentować :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeurocze te zawieszki. Moje leżą zaczęte i czekają aż znajdę czas, żeby je polakierować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zawieszki i na choince będą cudnie wyglądały. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń