Obserwatorzy

Translate

niedziela, 18 grudnia 2016

Ostatnie trzy...

Witam Was!
To już końcówka świątecznych prac,dzisiaj ostatnie trzy świąteczne kartki...pierwsza z papierów Magicznej Kartki, z ptakami...

 Tę kartkę zrobiłam na bazie bombki ze Scrapińca, pachnącą cynamonem i pomarańczami, jak życzenia wskazują...

 A ta kartka w standardowym rozmiarze. Stempelek Crafty Moly, bardzo podobają mi się te życzenia...

 Dziękuję za uwagę! Pora i czas najwyższy zacząć przygotowania do świąt...te od kuchennej strony! Życzę Wam  spokojnego przedświątecznego tygodnia :)

28 komentarzy:

  1. Prace piękne, radosne, pachnące świętami. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i dołączenie do grona obserwatorów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, zwłaszcza te dodatki pomarańczowe :) Bombka przepiekna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne prace Basiu, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki....aż czuć zapach pomarańczy i cynamonu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ,pachnące kartki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne karteczki! Bardzo mi się podobają takie pachnące dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!!! Bardzo lubię zapach cynamonu i anyżu :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Najbardziej podoba mi się ostatnia kartka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pomysłowe karteczki! Pozdrawiam cieplutko!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe!!!
    Zdrowych i wesołych świąt Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kartki. Każda z nas cieszy się kartkami ale jak już ma koniec to jakoś oddycha z ulgą :D Fakt - czas na kulinaria nadszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu, prześliczne kartki, ta z cynamonem i pomarańczą musi niesamowicie pachnieć. Bardzo podobają mi się też ptaszki.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu,karteczki przeurocze :) Dziękuję za kartkę i życzenia świąteczne :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne. Sprawią wiele radości. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne karteczki, również spokojnego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stempelek faktycznie pyszny :) a bombka mega,tylko powiesić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki Kochana moja ! Nie mogę się doczeać kolejnych :) Buziaczki :* i Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  18. Niech w święta w Twym domu zagości
    mądrość i zgoda, uśmiech i dostatek.
    Niech przez cały rok nie braknie miłości!
    Przesyłam uściski i biały opłatek życzy Anulek

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki. Basiu, życzę Tobie i Twojej rodzinie wspaniałych Świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne prace. Szczególnie druga mi się podoba. Świetna konstrukcja

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne prace. Szczególnie druga mi się podoba. Świetna konstrukcja

    OdpowiedzUsuń