Obserwatorzy

Translate

sobota, 10 grudnia 2016

Świąteczne trio...

Witam Was!
No i mamy już po zimie, a tak było ładnie, biało i czysto...
Dzisiaj mam takie kartkowe, świąteczne trio...







 O, zauważyłam, że niebieski i jego odcienie to w  świątecznych kartkach mój dominujący w tym roku kolor...Tekturki ze Scrapińca, kilka wykrojników,trochę srebrnego brokatu, płasko do kopert...jeden napis od Jolagg, dziękuję :)
a teraz... no muszę się pochwalić, jaką niespdziewajkę urodzinowo-imieninową  zrobiła mi moja córcia z mężem...
 W kartkach wykorzystałam ten baner, 
Zgłaszam je tu... Stworzone z APScraft

A Wam Kochani dziękuję za ciepłe słowa i komentarze, które tu zostawiacie !

18 komentarzy:

  1. Pięknie zestawione tło w trojaczkach ,niebieski na kartkach świątecznych to mój ulubiony kolor :-))) Stempel imienny to wspaniały prezent :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są, podoba mi się to gwiazdkowe tło! Ja chyba też w tym roku postawiłam na niebieski :) Stempel już podziwiałam na fejsbuku, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny prezent! Kartki również, szalenie mi się podobają! Proste, ale bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kartki, a prezent -mmmm- marzenie, trafiony jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny stempelek, wspaniały :) Karteczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu śliczne karteczki zrobiłaś:) i w moich ulubionych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki piękne, a prezent świetny. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki ze stajenką! A stempelek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, cudowny prezent. A karteczki w takiej kolorystyce bardzo mi się podobają.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eleganckie i klimatyczne trio :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne trio ładne zestawienie kolorów, gratuluje prezentu córcia idealnie trafiła wspaniały prezent, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne trio, bardzo nastrojowe!!! Cudowne kolory, aż mi się zaraz "Cicha noc..." w głowie włączyła :DDD. Fantastyczny prezent!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne trio,a kolory biały i niebieski nigdy nie znudzą się.Stempel to wspaniały prezent :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki. Stempel jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kartki i bardzo przydatny prezent w postaci stempelka - ja sobie taki sprawiłam na święta :D

    OdpowiedzUsuń
  16. W prostocie siła :) Świetne karteczki oddające klimat świąteczny a i prezent cudowny :) Dziękuję za zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna, dziękuję za udział w zabawie Stworzone z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń