Obserwatorzy

Translate

sobota, 3 grudnia 2016

Świąteczna dla fana kotów....

Witam Was!
Jeszcze raz tutaj na blogu, DZIĘKUJĘ wszystkim za życzenia urodzinowe złożone na FB i nie tylko!
A dzisiaj mam taką kartkę świąteczną dla miłośnika kotów i innych czworonożnych przyjaciół...ja sama  jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch kotów...


 Ta śliczna tekturka kotów umieszczonych w bombce jest gratisem, jaki do zamówienia dokłada sklep Zielone Koty. pl, zresztą często robiąc u nich zakupy otrzymuję zawsze jakiś gratisy, za które dziękuję! Tekturkę pomalowałam farbą , a brzegi pastą strukturalną i posypałam brokatem, nadając zimowego klimatu...
Ze sklepu wykorzystałam :owoce głogu, brokat biały.  
Kartkę zgłaszam na wyzwanie-Wyzwanie "Koty zimą"


Dziękuję za uwagę i życzę Wam udanego weekendu :)

39 komentarzy:

  1. Ale cudna. A ja też bardzo lubię koty:)
    Buziaczki, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te ośnieżone kotki i kolory :-))) Też mam kilka kocich fanek w swoim otoczeniu ;-) Dołączam się i ja spóźniona do życzeń urodzinowych , zdrowia i wszelkiej pomyślności oraz satysfakcji z efektów twórczych zmagań życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja za kotami nie przepadam, ale szanuję jak każde zwierzątko :) Kartka cudna ! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam kotka :) I taka kocia karteczka bardzo mi sie podoba :)
    Basieńko urodzinowe serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna kartka .Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego urodzinowego! Zdrowia, weny i samych pogodnych dni!
    Kartka świetna! Przypomniała mi, że muszę dwie kocie przygotować dla znajomych miłośniczek kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch kotów :) Tym bardziej taka kocia karteczka mi się podoba. Wyszła pięknie :)
    A z okazji urodzinek życzę wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna karteczka ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka, Basiu, a kocię urocze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna! Pozdrawiam cieplutko!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądają te koty w zimowej odsłonie!
    Wszystkiego najlepszego, Basieńko :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Imieninowe serdeczności Basiu dla Ciebie !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo, to dla mnie :))) ja jestem kociara !

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł a kartka przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oryginalna świąteczna karteczka!!!! Fajna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam wrażenie, że koty są nieodłącznymi towarzyszami scraperek ;)
    Nie wiem, czy można "miec" koty, czasem mam wrażenie, że patrzą z taką dezaprobatą gdy się mówi, że się je "ma" ;) Z nami mieszkają takie dwa ;)
    Bardzo śnieżne te Twoje koty są :D :D Ładna kartka, powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo elegancka kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne połączenie niebieskiego i srebra, eleganckie i nieco mroźne :)

    OdpowiedzUsuń