Obserwatorzy

Translate

niedziela, 11 grudnia 2016

Jubileusz 90 Urodzin...

Witam Was!
Dzisiaj będzie mała odmiana...zostałam poproszona o zrobienie kartki i pudełka na Jubileusz 90 Urodzin. Pomyślałam, że to czas już taki bardzo przedświąteczny, więc i mój komplet postanowiłam zrobić w takich właśnie świątecznych kolorach. Czerwień i stare złoto są dominującymi kolorami w mojej pracy. Sam Jubileusz jest piękny i bardzo dostojny więc i ja chciałam, aby te życzenia na takie wyglądały...







Wykorzystałam i piękną okrągłą tekturkę-ramkę i medalion wygrane w candy u dziewczyn, oraz te wykrojniki :liść i baner, zakupione w sklepieASPcraft
Komplet zgłaszam tu...Stworzone z APScraft
Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze! Zapraszam wkrótce :)


19 komentarzy:

  1. Basiu, wspaniały zestaw :) Rewelacja ! Dama kameliowa dodaje pracy dostojeństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny komplet na ten dostojny jubileusz,kolory jak najbardziej do niego pasują.Świetna kompozycja.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet. Kolory wpasowane idealnie do okazji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, i taki dostojny komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basieńko, wyszło naprawdę elegancko i dostojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancki komplet. Kamea jest cudna i doskonale zdobi kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękny komplecik, Basiu; kamea tylko ubogaca go... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, wspaniała i bardzo dostojna kartka, niezwykle pasująca do tak pięknej okazji.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny komplet na wspaniałą rocznicę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała:) Idealna na taką okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny i elegancki komplet. Cudowna kolorystyka i przepiękny medalion :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniała, n i taka elegancka, cudowna

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna,dostojna i skromna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny i taki na bogato komplecik.
    Wspaniała i elegancka kompozycja.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna rocznica to i cudny komplecik na nią - jest rewelacyjny :)
    Dziękuje za zabawę z APScraft

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdziwie królewska karta! Sama angielska królowa na pewno nie dostała nigdy piękniejszej! Szyk i elegancja. Niezwykła inspiracja, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna, dziękuję za udział w zabawie Stworzone z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń