Obserwatorzy

Translate

wtorek, 6 grudnia 2016

Z kotami cd...

Dzień Dobry!
Za oknem prószy śnieżek, dookoła biało zimowo, świątecznie, mikołajkowo....Wszystkim Wam Kochani życzę pięknych mikołajkowych niespodzianek. A dzisiaj druga kociakowa kartka...Tak fajnie robiło mi się pierwszą, że zrobiłam w podobnym klimacie i drugą...





Zgłaszam ją ponownie na wyzwanie tu...Wyzwanie "Koty zimą" 
a ze sklepu Zielone Koty pochodzą: Tusz pigmentowy ColorBox biały Stemple akrylowe Inkadinkado Woodland Wonderland drzewa choinki  , trochę tuszu srebrnego splash i mieszanka różnych papierów...
Dziękuję za uwagę i zapraszam ponownie :)

14 komentarzy:

  1. O! A tak mi się podoba nawet ciut bardziej. Bo takie nocne klimaty to klimaty bardzo kocie są ;) I ślicznie wymieszałaś różne papiery ze sobą, wyglądają świetnie!
    Udanych Mikołajek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Szalenie mi się podoba tło - zgadzam się z Magudą, że świetnie wymieszałaś papiery! Ja mam z tym zawsze problem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, piękna karteczka z kotami zapatrzonymi w śnieżną dal.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu ładne karteczki u Ciebie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna jest ta kartka!
    Świetnie połączyłaś wszystkie tekturki.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka ! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna karteczka! Też jestem w posiadaniu tej kocianej tekturki, ale jeszcze nie miałam okazji wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obłędna kartka! Te papierowe wzgórza są świetnie skomponowane, zarówno pod względem kolorów jak i kształtów. Kocham koty i ta karta skradła moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu jesteś niesamowita z tymi karteczkami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie ciekawe tło! Świetnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo kreatywna karteczka, piękna ta zima, pomimo, że wszystko niebieskie - dzięki wzorom wydaje się kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, kociaki i zimowy krajobraz:)

    OdpowiedzUsuń