Obserwatorzy

Translate

czwartek, 12 czerwca 2014

Mój konik na biegunach....

Tym razem przedstawiam Wam moją wersję konika na biegunach wykonaną na  wyzwanie.
Jest to  album-harmonijka dla chłopca wykonany w niebieskościach...

  
... do wykonania użyłam różnych papierów:
Galerii Papieru-Deszczowa piosenka, Kapuśniaczek, 
UHK Gallery: Sklepy Cynamonowe:Błękitny Ptak i Sorbet,
Annabel's Meadow oraz Blackberry Jane oraz śliczne papierki z zestawu Tilly Daydream...
no jest tego trochę....

                 ...zawiązany jest na dwie kokardki, co bardzo ułatwia obsługę albumu...
           ...z jednej strony prezentuje się tak....



                                               ...i druga strona... 


...użyłam jeszcze serwetki papierowej, guziczków, sznurka, tekturek z motywami dziecięcymi,  filcowej biedronki....
Zgłaszam mój album na wyzwanie#6 Pracowni Rękodzieła SZOK...

                              http://pracowniarekodzielaszok.blogspot.ie/2014/06/wyzwanie-6.html

          ... i dziękuję Wam za uwagę:)

10 komentarzy:

  1. Śliczny album Bardzo mi się podoba wzorzysty konik - to był super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy i pełen radości, to widać na stronach:))) Pięknie wykonany, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album, a ten konik na biegunach... po prostu cudo!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolorki ma ten album,widzę ogromny rozwój w Twoich pracach:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny album... Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i wykonanie!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń