Obserwatorzy

Translate

sobota, 28 czerwca 2014

Nareszcie wakacje...

Witam Was!
Tak, tak wakacje mam i ja! nie muszę odrabiać lekcji z synem, wstawać rano do szkoły, mendolić "wstawaj, jedz szybciej, ubieraj się..." czyli chwila ( bo co to jest te dwa miesiące?)  na złapanie oddechu przed następnym etapem...a na zakończenie roku , jako podziękowanie  dla Wychowawczyni,  za całoroczny trud, od całej klasy powstała ta karteczka...





...wykonałam ją z papierów Galerii Papieru : Kapuśniaczek, Balonik dla Siostrzyczki i Deszczowej Piosenki, 
oraz Lemoncraftu Maleńkie Cuda,  a także kartonu brązowego i zielonego...na dzisiaj tyle. 
Dziękuję Wam za dobre słowa i do zobaczenia wkrótce:)

9 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka i trwała pamiątka! Szkoda, że mnie nikt podobnej kartki nie podarował, bo kwiatuszki już leciwe się zrobiły.Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to taka odmiana od kwiatkowych kartek. Gdy ją zrobiłam, to sama uśmiechnęłam się do siebie , bo sówki są urocze. Pozdrawiam i dziękuję:)

      Usuń
  2. piękna karteczka :) ja też spróbowałam swoich sił, ale daleko mi do scrapbookerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie połączone kratki i kropki :-) Piękna pamiątka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pieknie Kochana zrobilas !!!!! Jestem jak zwykle zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, a karteczka barrrdzooo pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń