Obserwatorzy

Translate

niedziela, 21 listopada 2021

Album urodzinowy,

 witam serdecznie,

dzisiaj zaprezentuję Wam album urodzinowy, który zrobiłam wspólnie z Olgą Bielską na warsztatach online z kitem zakupionym tutaj: Warsztaty online ALBUM URODZINOWY (imprezowy) POP UP z KITEM Album jest na żywo fantastyczny i robiłam go z ogromną przyjemnością. Moje zdjęcia nie oddają tego w pełni, ale zobaczcie i oceńcie sami:)


















                                          

                             

                             

                                      



                      

Album jest bardzo kolorowy i radosny, pomieści bardzo dużo zdjęć. Zaprezentowałam go wcześniej na fb więc może już go widziały niektóre osoby. Bardzo dziękuję, że jesteście i zaglądacie tutaj. Witam również bardzo serdecznie  Anię, która postanowiła zostać na dłużej w Moim Świecie:) 
Do zobaczenia wkrótce, Barbara:)

29 komentarzy:

  1. Cudny album, będzie wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, cudowny album, a ile w nim ciekawych rozwiązań.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama radość podziwianie tego albumu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Pełen dobrej energii!!:) super kolory! Pięknie wykonany, mogę tylko domyślać się ile czasu zajęło jego tworzenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu dziękuję Ci za powitanie. Album jest cudny i taki kolorowy !! ale musze tu dodać swoje trzy grosze. Jeszcze nigdy nie widziałam wypełnionego albumu, a moim zdaniem po wklejeniu zdjęć w miejsca do tego przeznaczone on się nie będzie zamykał, lub będzie tak gruby że będzie problem gdzieś go przechowywać. Ale jak napisałam pusty prezentuję się wspaniale!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, powiem tak, że także nie widziałam takiego zapełnionego albumu, ale wszędzie są porobione marginesy 2 mm, aby właśnie nie było problemu z wklejaniem zdjęć.Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Przecudny! Idealny na pamiątkę z beztroskiego dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny! Bardzo bogaty i pełen niespodzianek :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny album, podziwiam Cię, bo ja to nie mam cierpliwości żeby stworzyć coś takiego :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Marylko, tak potrzeba tutaj dużo cierpliwości ale też jest fajna zabawa:))

      Usuń
  9. Świetny album, mega kolorowy! :) Po dodaniu zdjęci będzie wspaniale się oglądał!

    OdpowiedzUsuń
  10. Napracowałas się Basiu, ale za to efekt końcowy wow :) !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Agusiu, tak było pracy ale akurat ten rodzaj mnie zachwyca:)

      Usuń
  11. Album jest prześliczny!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie prezentuje się ten album urodzinowy :D Bardzo mi się podoba :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny album, każda karta zachwyca:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ps. szaraczek sie dzierga;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki śliczny. Buzia sama się uśmiecha na jego widok. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje Basiu, przepiekna robota. Jestem zachwycona. Ja probowalam zrobic albumik ale nie wyszedl taki jak chcialam. Kombinuje z kartkami.

    OdpowiedzUsuń