Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 8 listopada 2021

Świąteczne kartkowanie,

 witam Was bardzo cieplutko,

coraz więcej pojawia się już świątecznych motywów w przestrzeni, więc i ja przychodzę z kartkami, które zrobiłam wspólnie na warsztatach online z  Olgą Bielską, z kitu zakupionego w sklepie u Olgi : https://olgabielskawarsztatyartystyczne.pl/pl/p/Warsztaty-online-10-kartek-Magia-Swiat-z-KITem/1054  Warsztaty jak zawsze świetne i Olga fajnie pokazuje różne aspekty robienia takiej kartki.

A oto moje kartki, które również pokazałam na fb,














i na zakończenie warsztatów powstała kartka z resztek,


a to ostatnia karteczka z przeuroczym krasnalem a właściwie krasnalkową, którą zrobiłam na live z Olgą w Laserowe Love :)



Bardzo dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny i komentarze! Życzę dobrego tygodnia, Barbara:)



18 komentarzy:

  1. Cudne są te kartki warsztatowe z Olgą :) podobne też u Basi ogladałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są te karteczki!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne świąteczne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, ale wysyp pięknych karteczek 🙂zawsze mam problem z takimi kartkami z wycinanych elementów, wspaniale sobie poradziłaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne, radosne, kolorowe, bogate i jednocześnie nastrojowe karteczki :) Jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne! Każda jedna jest śliczna:) Ps.Super są te warsztaty jak widać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kartki i jak dużo!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bomba, bombastycznie bombowe. Ideały, jestem w nich zakochana, są tak magiczne. Uważam, że przelałaś w nie magię, zakochana jestem. Masz mistrza w tym, co robisz, to już mistrzostwo. <3 Poooodziw. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kartki jestem pod wrażeniem bogactwa kartek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Basieńko Twoje kartki są przecudne!!!! Ta z Dziadkiem do Orzechów szczególnie skradła mi serce :). Piękna kolorystyka, jak pierniczków lukrowanych :)).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne karteczki!! Nawycinałaś się trochę!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Zachwycające są te kartki! Wyglądają pięknie :) Bardzo inspirująco!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne kartki- podziwiam każdą z osobna i wszystkie razem:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te Twoje puchate karteczki:)
    Sama w tym roku próbuje zrobić kartki w takim stylu - trzymaj za mnie kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojeku, jakie on są piękne:) co kolejna to więcej się zachwycam;)

    OdpowiedzUsuń