Obserwatorzy

Translate

sobota, 20 listopada 2021

Świąteczne kartkowanie cz.1

 witam wszystkich,

dzisiaj pokażę Wam świąteczne kartki, które zrobiłam dla siostry. Miały być w miarę płaskie, do koperty. Wykorzystałam starsze kolekcje różnych producentów, bo niestety ale robi mi się papierowa "górka".  I proszę bardzo oto one...






I druga piątka z religijnym motywem, wszystkie pięć w podobnym układzie z prześliczną śnieżynkową ramką,






Jak co roku, siadając do robienia kartek, mam pustkę w głowie...a potem samo tak się układa:) Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko, dziękuję za wszystkie odwiedziny i zapraszam wkrótce, Barbara:)

20 komentarzy:

  1. Powiem tak są rewelacyjne!! Po pierwsze bardzo lubię motyw latarenki, i domków. Pod drugie lubię format kwadratowy kartek a po trzecie lubię właśnie takie na płasko do koperty. Reasumując Twoje kartki wszystkie są po mojej myśli i wszystkie cudne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Aniu za tyle ciepłych słów:)witam Cię na moim blogu i również pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ładna górka :) rameczka śniezynkowa jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki! Siostra zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są śliczne!!! Wspaniałe wzory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudne te Twoje karteczki :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki zachwycą obdarowanych jak mnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i różnorodne kartki! Jedna piękniejsza od drugiej!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Basieńko, cudne kartki, pięknie wykorzystałaś resztki starych kolekcji, no i szkoda by było je wyrzucać. Podziwiam zwłaszcza te z motywami religijnymi.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Małgosiu, jeszcze spora górka tych papierów przede mną i pozdrawiam Kochana:))

      Usuń
  9. Bardzo nastrojowe:) ja też mam "papierową górkę ", co ją trochę zredukuję to ona jakoś znowu rośnie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kartki przygotowałaś- mnie zachwyciła ta z bałwankiem:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń