Obserwatorzy

Translate

środa, 4 stycznia 2023

Jeszcze świątecznie i podziękowania...

 witam  wszystkich wieczorową porą,

dzisiaj pokażę Wam ostatnie świąteczne kartki, żeby już zakończyć temat świąt, a opóźnienie wynika stąd, że dopiero teraz dochodzę do siebie po choróbsku, które rozłożyło mnie na ok. cztery tygodnie:(





Również bardzo dziękuję za kartki, które otrzymałam od

                                                                 Małgosi




i ostatnia od Zosi


A ja życzę Wam w tym nowym roku dużo zdrowia, nieustającej weny i wszelkiego dobra! 
Barbara:)

15 komentarzy:

  1. Wspaniałe karteczki, bardzo mi się podobają. Życzę Ci, Basiu wszystkiego co najlepsze w tym rozpoczętym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki wykonałaś. Życzę w nowym roku weny twórczej abyś nas ciągle zachwycała Twoimi pracami :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz Basiu i cudeńka powstają u Ciebie. Życzę Ci dużo zdrowia oraz wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie karteczki zachwycają :) Tobie również dobrego roku życzę Basiu :) No i dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basieńko, przepiękne są Twoje kartki.
    Posyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu wygladasz kwitnąco w tej bombkowej oprawie :) Ja też dziękuję za karteczkę od Ciebie i posyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki zrobiłaś i piękne dostałaś. A ja już myślałam że moje prawie 3 tygodnie choróbska to jest długo, a tu czytam ze tez padłaś w te Święta . No cóż widać choróbsko wszystkich Nas może spotkać, dlatego na ten Nowy Rok życzę Ci przede wszystkim dużo zdrowia!! Miło Cię zobaczyć w otoczeniu tych bombek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że już wyzdrowiałaś. Długo Cię trzymało...

    Cudne kartki zrobiłaś i dostałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki.
    Dużo zdrowia życzę w nowym roku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała kartkowa galeria :) Wyglądasz wspaniale na tym zdjęciu, śliczne ujęcie :) wszystkiego dobrego, i dużo dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe kartki :)
    Dużo, dużo, dużo zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności same :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne są wszystkie :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki, bogate, ale i delikatne zrobiłaś 🤩Piękne też otrzymałaś Basiu🙂

    OdpowiedzUsuń