Obserwatorzy

Translate

czwartek, 29 maja 2014

#13 wyzwanie w Namaste...

Witam Was deszczowo i zimno!
Jaka ta pogoda zmienna! Wczoraj 25, a dzisiaj tylko 10 stopni. To po prostu zima,
a ja mam kartkę zrobioną na wyzwanie z mapką w Namaste...

 http://swiatnamaste.blogspot.ie/2014/05/13-wyzwanie-z-mapka.html
...a oto kartka bardzo sercowa...



...kwiaty zrobiłam z tego papieru http://www.namaste.com.pl/index.php/action,product,nr,223.html
liście z tego http://www.namaste.com.pl/index.php/action,product,nr,230,id,5,sub,34.html
 do tego papier Rose Garden, Blank Canvas, i jeszcze inne..., ćwieki, gaza i szczere chęci.
Dziękuję Wam za miłe słowa, które dają wiarę w to , że to co robię, komuś się podoba. Pozdrawiam serdecznie:)

18 komentarzy:

  1. Piekna praca i super papierki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo romantyczna interpretacja mapki :-) Świetne kolory :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna karteczka :) podziwiam talent do robienia wg mapek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te serca, ja ostatnio mam wprost obsesje na ich punkcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także czasami miewam "fazę" na kololry czy formy. Pozdrawiam i dziękuję:)

      Usuń
  5. Jak ja lubię tę mapkę - jest prosta, a efektowna! Chodzę i podziwiam prace, zgłoszone na wyzwanie :)
    Życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna, cudna, kolory bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczna kartka, dziekuje za udzial w wyzwaniu Namaste

    OdpowiedzUsuń
  8. jest cudnie-serduszkowa:) Dziękujemy!!- DT Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca, a serduszka dodają uroku:))Dziękuje za udział w wyzwaniu Namaste:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo słodka i przyjemna praca! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Namaste

    OdpowiedzUsuń