Obserwatorzy

Translate

czwartek, 15 maja 2014

Wyzwanie : Mapka...

     Ciężko, oj ciężko się dzisiaj myśli, chyba przez tę pogodę...
i po wielu trudnych decyzjach, co i jak połączyć żeby "grało" powstała ta oto kartka na wyzwanie:
http://altair-art.blogspot.com/2014/05/wyzwanie-75-mapka.html...




..wykorzystałam różne papiery m. innymi Magicznej kartki Pod moim niebem 10
UHK Gallery Weekend Sunday Niedzielny Poranek
oraz papiery Spring Feast, kwiaty z papieru czerpanego , wykonane przeze mnie ,  popsikane mgiełką Ayeeda  Mist: brąz perłowy i malina pastelowa , do tego koronka , kryształki i motyle...
                  Kłaniam się do następnego razu:)



17 komentarzy:

  1. śliczna jest ta karteczka, bardzo podoba mi się cytat i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci bardzo, lubię robić karteczki z przesłaniem.Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Sliczna. Cytat jest bardzo ladny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stonowana karteczka. A w wyzwaniu nie trzeba wykorzystać lustrzanego odbicia ? Bo ja właśnie tego nie bardzo rozumiem - kartki w inspiracjach też nie do końca to oddają. Jak Ty to rozumiesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wykorzystać lustrzane odbicie, ale to Twój wybór jak ją skomponujesz, bo to nie jest wymóg.Pozdrawiam i dziękuję:)

      Usuń
  4. Świetna karteczka i bardzo mądry cytat, nie znałam go :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna interpretacja mapki :-)Świetnie zestawione kolory :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudowna karteczka:)))
    a u mnie coś na dzień dziecka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka i super motylek,dziekujemy za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kartka :) dziekujemy za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń