Obserwatorzy

Translate

środa, 14 maja 2014

Wyzwanie ze słowem Mama...

A to kolejne Wyzwanie w Magicznej Kartce
http://magicznakartka.blogspot.com/search/label/wyzwania
 ...Wyzwanie ze słowem Mama...


 ...użyłam papierów: 
Zaczarowane święta 01, 03,
Skarby czasu 21b, 
Zaczarowany ogród 09b, 
Pod moim niebem 08,
znowu namieszałam ale ja tak lubię dobierać ! a także sznurki czerwony i zielony, perełki w płynie  , różyczki, tiul i wstążkę z serii vintage...
 Dziękuję Wszystkim za uwagę i pozdrawiam ciepło:)


11 komentarzy:

  1. Kartka jest piekna Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo! Każde dobre słowo to zachęta do dalszej pracy. A powiem Ci , że to lubię robić. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, karteczka śliczna.Życzę powodzenia w wyzwaniu.
    Dzięki opisom papierków jakich używasz, ja uczę się ich nazw i może wreszcie będę wiedzieć co w przyszłości kupić.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, i te perłowe wykończenie. Bardzo mi sie podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna wiosenna praca, w sam raz na Dzień Matki :) Super sznurki, tez lubię ich używać :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie ukwiecona karteczka. Idealna na Dzień Mamy. Dziękuję za udział w zabawie Magicznej Kartki. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Śliczna i elegancka praca :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :))

    OdpowiedzUsuń