Obserwatorzy

Translate

piątek, 23 maja 2014

Dla Mojej Mamy....

   Witam Wszystkich bardzo ciepło...nareszcie!
Dzisiaj wpadłam na chwilkę między przygotowywaniem obiadu , pieleniem grządek, a szykowaniem Mężowi kanapek do pracy, aby pokazać Wam co przygotowałam dla Mojej Kochanej Mamy z okazji naszego święta, ponieważ i ja zaliczam się do tego Szacownego Grona....
Jest to herbaciarka z motywem polnych róż i motyli, które to motywy Mama bardzo lubi (chyba jak większość z nas) w pastelowych kolorach...




...róże z papieru ryżowego, motyle z serwetek, środek herbaciarki jest tylko polakierowany, a całość wykończona złotą konturówką...

...do tego zrobiłam kartkę ze słowami, które mówią wszystko...

...kartka jest w czerwieniach i brązach, chyba mam " fazę"na te kolory, do tego róże na tiulu, koronka, sznurek i wstążka w kratkę oraz perełki w płynie...



 ...a tutaj w komplecie...

...swoją pracę zgłaszam na wyzwanie Przydasiowa...

http://franki-przydasiowo.blogspot.com/2014/05/1-wyzwanie-przydasiowe-sezon-ii.html

               Życzę Wam miłego popołudnia:)

13 komentarzy:

  1. Piękny prezent, takiego w sklepie się nie dostanie, jedyny niepowtarzalny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, czasami to co zrobimy sami sprawia najwięcej satysfakcji.Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Prześliczny komplet! Mama będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudeleczko rewelacja. Czy te naklejone kwiaty to z serwetki czy z papieru ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te róże są z papieru ryżowego. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Piekne pudeleczko ! Uwielbiam Twoje prace w deco , do tego ta karta sliczna ! Pieknie Tworzysz Basiu

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny prezent:) Mamie na pewno sie spodoba:) Takie prezenty są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń