Obserwatorzy

Translate

środa, 28 maja 2014

Na niebiesko...

Witajcie !
To już jak na razie ostatnie pudełeczko z mojej kolekcji. "Zachciało " mi się niebieskiego koloru, a i serwetkę miałam w moim "typie"więc powstało za sprawą mojej skromnej osoby takie niebieskie pudełeczko...
 ...serwetka w moim "typie"...
 ...w środku wycinanka papierowa i kwiatek też na niebiesko...
 ...brzeg wieka udekorowany dodatkowo ozdobną granatową taśmą...
...środek pudełka polakierowany...
 a teraz pokażę Wam co ostatnio wyhafciłam, żeby nie było , że  nic nie robię w tym kierunku.
 Powstały takie dwa małe motywy liści..




... zapewne wykorzystam je do zrobienia kartek, a może to będzie coś innego?
Dziękuję Wam wszystkim za komentarze . Witam nowe osoby odwiedzające Mój Świat i życzę spokojnego popołudnia:)

11 komentarzy:

  1. Pudełeczko jak zawsze śliczniutkie :) i te kolory...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełeczko :) Hafciki też bardzo ładne :) zdolna Kobitka z Ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie ozdobione :) śliczny motylek
    Pozdrawiam wieczorową porą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze pudełko, a hafciki bardzo ładne. Jestem bardzo ciekawa co z nimi zrobisz :))
    Pozdrawiam gorąco:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, a co do hafcików to jeszcze nie wiem:)

      Usuń
  5. Pudełeczko bardzo delikatne takie jak lubię. Hafty podziwiam bo do tego typu twórczości nie mam cierpliwości :-). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, pudełko przepiękne. Bardzo w moim stylu. Świetne kolory, takie naturalne ;)

    OdpowiedzUsuń