Obserwatorzy

Translate

sobota, 10 maja 2014

W innym klimacie...

Witajcie!
Zauważyłam ostatnio , a dokładniej od co najmniej  dwóch lat że gdy przychodzi sobotnio- niedzielny odpoczynek , to aura jakby na przekór serwuje nam chłodek , deszczyk lub wiaterek co nie zachęca do jakiegoś "intensywnego" odpoczynku. W maju , gdy wszystko rośnie to i owszem, każda kropla deszczu 
jest potrzebna, ale szczerze mówiąc i słońca więcej także "się chce". Ostatnio mamy go tak co drugi dzień,a w międzyczasie popaduje...
Dzisiaj chcę Wam pokazać pudełko w innym klimacie..


...oczywiście serwetka mnie zachwyciła, oczywiście nie mogłam jej nie spożytkować i tak oto powstała ta piękna skrzyneczka.Kolory wydały mi się najwłaściwsze takie , jakie są na serwetce, a do tego
także koronka jako dodatek do całości.W środku również mały akcent...
Pozdrawiam Was serdecznie , dziękuję za Wasze komentarze i życzę miłego wiosennego weekendu:)

7 komentarzy:

  1. Ale z Ciebie zdolniacha Basiu ! Piekne te pudeleczko ! Wyszlo naprawde cudownie ! Zazdroszcze takiego talentu:) A u nas pogoda jeszcze gorsza, juz lato sie chyba u mnie skonczylo :( Bo leje i leje i leje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne pudełeczko :) podoba mi się też akcencik w środku :)

    pozdrawiam cieplutko i zabieram się do pracy, bo pogoda dziś sprzyja decoupagowaniu.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatyczne, urocze pudełeczko! Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne jest to pudełko, takie lekkie i delikatne, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełeczko, och a ja też mam tę serwetkę;) Coś będzie trzeba z nią zrobić:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń