Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 17 marca 2014

JAk niżej...

    Ponieważ wczorajsza pogoda nie służyła spacerom, postanowiłam dokończyć te małe ozdoby, które czekały na swoją kolej i muszę przyznać że poszło to dosyć szybko...


...najpierw kartka świąteczna...


...kupiłam kiedyś zawieszki z myślą , że je wykorzystam do przybrania stroika na drzwi i na razie zostały tak udekorowane...

                       ... a na koniec jeszcze kilka pisanek...
Pozdrawiam Wszystkich cieplutko i dziękuję za miłe komentarze:)))

12 komentarzy:

  1. Te wszystkie kolory sprawiają, że z tęsknotą patrzę przez okno i czekam na prawdziwą wiosnę. Śliczności. Pozdrawiam. Życzę, aby wena nie opuszczała Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosenna feeria kolorów i kształtów, śliczne prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac. Chylę czoła i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za odwiedziny i zapraszam częściej:))

      Usuń
  4. śliczne prace....
    już dawno robiłam haftowane pisanki i wyszły mi koszmarne, z tym ze próbowałam przykleić na drewnianym jajku....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do tej pory ,robię z haftem tylko na styropianie i muszę CI powiedzieć, że naklejanie idzie mi coraz lepiej, ale czy jest różnica w naklejaniu , nie wiem,
      to chyba zależy od odpowiedniego ułożenia kanwy. Dziękuję za komęntarz i pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Śliczne.
      Basiu, ja próbowałam na styrpianie, ale bardzo mi się marszczy. Czy Ty wcześniej wycinasz z kanwy kształt jajka?
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Nie od razu wycinam, tylko od srodka motywu delikatnie i powoli do brzegu jajka układam i jednocześnie przyklejam, a dopiero potem to co mi zbywa obcinam.Życzę powodzenia i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajeczka super, tak samo ładne jak bombki, kartki z motywem haftu krzyżykowego bardzo lubię-jedną kiedyś dostałam i mam ją do dziś-muszę powiedzieć bardzo misterna robota, ale efekty piękne. Bardzo mi się spodobały te króliczki i pisklaczki-fajnie dobrałaś i wzór z serwetek i dodatki:) Zadomowiłam się u Ciebie bo ładnie tworzysz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się na Twoje odwiedziny i zapraszam częściej:)

      Usuń