Obserwatorzy

Translate

sobota, 8 marca 2014

Ostatnio zrobione...

Pokażę Wam  co zrobiłam w ciągu ostatniego tygodnia,gdyż było takie zapotrzebowanie...
...ta pisanka jest dla mojej Mamy ,gdyż  Mama bardzo lubi zwierzątka...
...tą zrobiłam ze względu na intensywne kolory...
...i w sumie ładnie wyglądają tak energetycznie...

...a tutaj mam zestaw trzech kartek,które wykonałam z "potrzeby"...


...a to kolejny kurczak,którego syn nazwał kurczak-militarny...


Dziękuję Wszystkim za wgląd w mojego bloga i pozdrawiam cieplutko:)))))

13 komentarzy:

  1. Piękne pisanki! Ja w tej technice jestem ,,ebe'' Dla karteczek także wielkie uznanie. sprytnie i elegancko wszystko połączone!

    OdpowiedzUsuń
  2. po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pisanki, takie dopracowane. Zapraszam w odwiedziny do mnie, co prawda nie ma jeszcze nic wielkanocnego, ale może coś się Pani spodoba :)
    http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pisanki zwłaszcza ta z kogutem, kolorki faktycznie energetyzujące:)
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu cieszę się,że dołączyłaś do grona moich obserwatorów,widzę,że dużo tworzysz i czerpiesz z tego dużo radości,a to w tym wszystkim jest najważniejsze.pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pisanki! Magia kolorów jest nieziemska. Ja się szykuję na swoje jajka ale trochę strachu mam no i oczywiście z czasem ciężko. Karteczki pięknie skomponowane, zazdroszczę i chętnie bym skradła xDD Pozdrawiam i życzę weny! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam nową blogowiczkę i dziękuję za odwiedzenie mojego świata...
    Fakt ,z czasem krucho bo trzeba robić i inne rzeczy typu obiad czy lekcje z synem...ale coś kosztem czegoś .Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczak-Militarny wymiata ;-) jest cudny!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności zrobiłaś, podoba mi się ten zajączek na pisance i na kartce.
    :Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisanki są przecudne!:) Oszałamiają kolorami:) A karteczki śliczne! Kurczak militarny - dobre:)

    OdpowiedzUsuń