Obserwatorzy

Translate

czwartek, 13 marca 2014

Pierwszy piórnik...


To znowu ja!     
 Dzisiaj   zaprezentuję Wam pierwszy piórnik.Motyw z serwetki tak bardzo spodobał mi się ,a w dodatku to piękne słońce za oknem,że postanowiłam utrwalić te piękne kwiaty w wiosennym piórniku.        
    

                       ...boki i środek piórnika pomalowałam zielono-
miętowym kolorem...

...

i wydaje mi się ,że całość wygląda dobrze, a wy jak sądzicie?
...a teraz
 jeszcze jedna porcja pisanek...


...podobają wam się?
Dziękuję Wszystkim,którzy odwiedzają mój świat, dziękuje nowym osobom , które tu zajrzały i zapraszam ponownie!!!!
a teraz życzę Wszystkim słonecznego dnia:)

11 komentarzy:

  1. Piórnik bardzo mi się podoba taki wiosenny, kolorowy, wesoły.Pisanki także śliczne, takie słoneczne i precyzyjnie zrobione. Jednym słowem wszystko super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mowa, pewno, że mi się podobają.
    Piórnik odziany w śliczną wiosenną "koszulkę", a jajka - super.
    Pozdrawiam:)

    Ps. Nie wiem dlaczego, ale nie mogę dodać się do Twoich obserwatorów ?, już od jakiegoś czasu próbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny piórnik, bardzo wesoły, zresztą wszystkie Twoje prace są ciekawe, a już na pewno bardzo kolorowe. Jesteś otwartą i wesołą osobą, no i pewnie lubianą!!! Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za "dowartościowanie" mnie i ocenę prac:) Takie słowa cieszą,pozdrawiam!

      Usuń
  4. Prezentujesz piękne prace.
    Pozwolisz, że zatrzymam się u Ciebie na dłużej. Tobie dziękuję za wizytę i zapraszam częściej :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa i witam Cię w moim Kolorowym świecie!!!

      Usuń
  5. Śliczny piórnik, rzeczywiście bardzo wiosenny i kolorowy już chciałoby się te kwiaty na żywo zrywać. Pisanki super zwłaszcza te haftowane:))
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Basiu :) pięknie udekorowałaś ten piórnik, jest bardzo dziewczęcy :) a pisanki też extra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten piórnik, bez dwóch zdań, ale pisaneczki też mnie urzekły, piękne prace! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńka i piórnik i pisanki:)

    OdpowiedzUsuń