Obserwatorzy

Translate

niedziela, 16 marca 2014

Zawieszki...








Witam Was wiosenno-jesienno-zimowo, bo mamy rzeczywiście w myśl przysłowia < w marcu jak w garncu> mieszaninę pogodową! Tak spodobało mi się robienie zawieszek pisankowych , że jeszcze kilka dla przyjemności tworzenia zrobiłam.Ciekawa jestem Waszej  opinii....




      Do zrobienia tych zawieszek wykorzystałam , to co miałam pod ręka , czyli: serwetki, perełki w płynie, konturówkę, wstążeczki , papierowe kwiatki.
      Bardzo dziękuję nowym blogowiczkom za odwiedzenie bloga  i zostawienie ciepłych słów pod adresem moich prac i życzę Wszystkim Dobrego Tygodnia!

7 komentarzy:

  1. Przepiękne zawieszki, pięknie wykonane! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. http://lesia-rekodzielo.blogspot.com - zapraszam na candy ! :D
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety, ale ładne. ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i takie radosne kolorki, aż się cieplej robi:))
    Pozdrawiam serdecznie u mnie też jak w garncu i oby jak najkrócej to trwało:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie piękne, ale jak dla mnie "number one" to ta motylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piękne, ale jak dla mnie "number one" to ta motylowa :)

    OdpowiedzUsuń