Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 24 marca 2014

Nowe umiejętności...

       Witajcie wiosennie i deszczowo. Właśnie nad nami przechodzi taka solidna wiosenna ulewa! więc mam trochę czasu, aby opowiedzieć Wam o kolejnych warsztatach, w których brałam udział.Odbyły się one w tym samym <ART I HOBBY STUDIO> w Lublinie.Temat zaś dotyczył wykonania kartek wielkanocnych techniką scrapbookingu. Ponieważ bardzo mnie to zainteresowało ,  z ogromną chęcią zapisałam się na nie.I nie zawiodłam się wcale, bo było bardzo ciekawie. Warsztaty prowadziła Pani Dorota Kopeć  znana i ceniona osobowość w tym temacie . Ma wiele sukcesów na tym właśnie polu .Na warsztaty przybyła grupa osób , z których część już tą techniką operuje ale też i grupka nowicjuszy takich jak ja, dlatego było mi raźniej. Pani Dorota okazała się bardzo miłą osobą, która z cierpliwością wyjaśniała nam różne zagadnienia dotyczące scrapbookingu. Pod jej czujnym okiem wykonaliśmy 3 kartki . Dwie świąteczne , a trzecią z różami w stylu vintage.
    Na początek wszyscy uczestnicy warsztatów otrzymali tak zapakowane materiały i dodatkowo "coś" słodkiego, aby nam siły nie opadły w trakcie pracy...
.
           ...Pani Dorota przedstawia nam zalety tablicy do bigowania...
                    ...ja przy pracy cała zaangażowana...
                 ...pierwsza kartka-domek....
                  ...gotowa praca....
...różne porady..
...a to wszystkie prace...





                             ...druga kartka-jajko...



           ...i trzecia kartka z różami w stylu vintage... I jak Wam się podobają moje pierwsze scrapowe kartki?
Dziękuję Wszystkim za czas poświęcony mojej skromnej osobie.Witam nowe Blogowiczki odwiedzające Mój Świat...i zapraszam ponownie:)

4 komentarze:

  1. Basiu, śliczności zrobiłaś.
    Troszkę Ci zazdroszczę możliwości udziału w takich warsztatach, u nas takich nie ma, najbliżej w Krakowie, ale to i tak 120 km.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Danusiu!
      Dziękuję za komentarz. Ja do Lublina mam 70 km, ale nie mogłam odmówić sobie tej przyjemności, bo u nas także bliżej nic nie ma.Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Świetne karteczki, sama nie wiem która ładniejsza:))
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń